معاون فرهنگی‌اجرایی، کانون پرورش فکری گلستان از گشایش نمایشگاه عرضه لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی در گرگان خبر داد.

گشایش نمایشگاه عرضه لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی

به گزارش گلستان 24 ؛آمنه سادات حسینی معاون فرهنگی اجرایی،کانون پرورش فکری گلستان گفـت: در آستانه سال تحصیلی، نمایشگاه و فروشگاه عرضه ملزومات مدارس و لوازم التحریر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در محل نمایشگاه کانون آفرینش آموزش و پرورش شهرستان گرگان گشایش یافت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، بیش از ۱۰۰ قلم از انواع نوشت‌افزارایرانی‌اسلامی در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی عرضه می‌شود.

آمنه سادات حسینی افزود: آشناسازی خانواده‌ها با تولیدات کانون پرورش فکری و رفاه حال دانش‌آموزان، هدف برپایی این نمایشگاه است.

وی گفت: این کانون از ابتدای سال جاری و به منظور حمایت از کالای ایرانی در قالب پویشی با عنوان کودک ایرانی، کالای ایرانی، فعالیت‌های متنوعی را در سطح مراکز فرهنگی‌هنری اجرا کرده است.

حسینی گفت: تولید فیلم پویانمایی، برپایی کارگاه ادبی من دوست دارم کالای ایرانی بخرم، نمایشگاه و فروش دست‌ساخته‌های اعضای کودک و نوجوان با عنوان صنایع کوچک بچه‌های سرزمین من، بخشی از فعالیت‌های این پویش است.

وی گفت: از دیگر فعالیت‌های این پویش، معرفی تولیدات بومی و محلی شهر‌ها و روستا‌ها با نام سفیران کالای ایرانی، معرفی مشاغل سرزمین من، هر عضو یک مهارت، سازه‌های پروازی و آدمک‌های خلاق من، است.

این نمایشگاه تا ۱۰ مهرماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ دایر است.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار