مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ۵۰ درصد مدارس استان گلستان از استانداردهای روز برخوردار هستند و ۵۰ درصد دیگر نیاز به نوسازی و بهسازی دارند.

۵۰ درصد از مدارس استان گلستان نیاز به نوسازی و بهسازی دارد

به گزارش گلستان 24 ؛ احسان گوهری‌راد امروز در جشن بازگشایی مدارس در دبستان پسرانه غیردولتی ره‌توشه گنبدکاووس اظهار داشت: امسال 2 هزار و 500 مدرسه در سطح استان گلستان آماده پذیرای دانش‌آموزان برای تحصیل هستند و همه مدارس و کلاس‌ها در سطح گلستان دارای معلم هستند.

وی افزود: امسال 348 هزار دانش آموز در سطح گلستان مشغول به تحصیل خواهند شد که از این تعداد 70 هزار نفر دانش‌آموز در شهرستان گنبدکاووس هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: امسال برای نخستین بار، دانش‌آموزان پایه اول در منزل تکلیف درسی نخواهند داشت و همه تکالیف خود را در مدرسه انجام خواهند داد.

وی یادآور شد: نکته حائز اهمیت در آموزش پایه اول این است که یادگیری باید در مدرسه و زیرنظر معلم صورت گیرد و والدین در منزل اصراری به انجام تکلیف دانش آموزان نداشته باشند‌.

گوهری راد تاکید کرد: نکته مهم دیگر اینکه والدین اصرار به نوشتن با دست راست به فرزندان خود نکنند که این اصرار سبب بدخطی، روان‌پریشی، استرس و چه بسا دل زدگی از تحصیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: از تعداد 70 هزار دانش آموز در شهرستان گنبدکاووس، 34 هزار نفر در مقطع ابتدایی در 2 هزارو 255 کلاس درس مشغول تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار