مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از رقابت 31 نفر از مهندسان در هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان امروز سه‌شنبه با یکدیگر خبر داد.

31 کاندیدا برای 11 کرسی هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان رقابت می‌کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: در این انتخابات و با رای مستقیم مهندسان 11 نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل به عنوان هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

 وی تصریح کرد: این 11 نفر در هفت رشته تخصصی شامل رشته‌های عمران، برق، معماری، مکانیک، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک و پنج نفر عضو علی‌البدل با رای اعضای سازمان به عنوان هیئت مدیره جدید سازمان انتخاب می‌شوند.

محبوبی با بیان اینکه این انتخابات هر سه سال یکبار برگزار می شود، ادامه داد: این انتخابات مهم‌ترین عرصه حضور و مشارکت تشکل‌های جامعه متخصصان و مهندسان استان گلستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: آغاز رای‌گیری از ساعت 9 صبح 10 مهرماه در گرگان (اداره کل فنی و حرفه‌ای) و چهار شهرستان شامل ترکمن (اداره راه و شهرسازی ترکمن)، علی‌آبادکتول (دانشگاه آزاد اسلامی)، گنبدکاووس (دانشگاه آزاد اسلامی) و کلاله (اداره فنی و حرفه‌ای) برگزار می‌شود.

محبوبی خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان از حدود چهار ماه قبل کار خود را آغاز و فرآیند نام‌نویسی و بررسی صلاحیت‌ها و برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات آغاز کرده بودند که از این بین 31 نفر تایید صلاحیت و برای عضویت در هیئت مدیره رقابت می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: انتظار این است افرادی که به عنوان اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان انتخاب می‌شوند با تکیه بر اخلاق حرفه‌ای تمام تلاش خود را برای ارتقای دانش فنی مهندسان و ارتقای کیفیت زندگی مردم در حوزه ساخت و ساز داشته باشند.

گفتنی است استان گلستان بیش از 9 هزار نفر عضو در سازمان نظام مهندسی ساختمان دارد که هر یک از اعضا می‌توانند با داشتن کارت نظام مهندسی و یا کارت ملی از ساعت 9 صبح امروز تا ساعت ۱۷ دهم مهرماه به محل‌های ذکر شده در گرگان و چهار شهرستان مراجعه کرده و در انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان شرکت کنند.

انتهای پیام/فارس

 

 
 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار