دمکراسی قبیله ای اصلاح طلبان در گلستان ؛

رئیس ستاد روحانی در گلستان در سال 92 گفت : اگر ما بررسی کنیم کارنامه سیاسی سبحان حسینى را، می بینیم در همه رقابت های سیاسی هم از مهیمنی وهم درازگیسو قوی تر بوده است.

کارگری که مسئول ستاد روحانی در استان گلستان شد / انتقاد شدید میرآییز از استانداران اصلاح طلب

به گزارش گلستان24، شوذب میرآییز رئیس ستاد روحانی در سال 92 در خصوص چگونگی انتخاب خود برای این کار در شبکه های اجتماعی نوشت : درسال ٩٢ که جو سیاسی بسیار سخت و امنیتی شدیدی برای انتخابات رئیس جمهوری حاکم بود جناب اقای مهندس حاج علی چوپانى مسئول شناسایی برای تشکیل ستاد دکتر روحانی بودند، با افراد زیادی از اصلاح طلبان صحبت فرموده و هریک از این عزیزان به مصلحت سیاسی نمی پذیرفتند.

شوذب میرآییز

 بنده هم یکی از کارگران طرح افتاب اقای چوپانی بودم و به اینجانب پیشنهاد فرمودند که با کمال شجاعت این مسولیت را در غربت سیاسی آنروز پذیرفتم وچهارسال از آن زمان گذشت وخدا را شاکریم دولت تدبیر وامید مستقر شد و دولت بسیارموفقی بود .

اما در دو هفته اخیر جمعی تحت عنوان شورای اصلاح طلبان تشکیل جلسه دادند که در این جمع عزیزان بسیاری از دوستان ستاد اقای قالیباف ٩٢ هم حضور داشتند و راى گیری نمودند که درنتیجه سه نفر به ترتیب رأى آوردند : نفر اول سید سبحان حسینى از اعضاى ستاد اصلی دکتر روحانى در سال ٩٢، نفر دوم ابراهیم درازگیسو شد که هیچگونه فعالیتی در این زمینه نداشت.

متأسفانه هم اکنون جمعی از دوستان در تلاشند اقای درازگیسو را بجای نفر اول بقبولانند که بتوانند در آتى مدیریت ارشد استان را در ید خود بگیرند.

از جناب اقای حاج هاشم مهیمنی بعید است که اینگونه عمل بنمایید که خود در جلسه فوق به نفع اقای دراز گیسو سخنرانی کرد و با این حال هم رأى اول را نیاورده و همواره در تهران پیگیر این موضوع است .

اگر ما بررسی کنیم کارنامه سیاسی اقای سبحان حسینى را می بینیم در همه رقابت های سیاسی هم از مهیمنی وهم درازگیسو قوی تر بوده بطوریکه دو دوره مردم وی را عنوان نماینده مجلس انتخاب نمودند که این عزیزان هیچ توفیقی از طرف مردم نداشتند و خود رقیب انتخاباتی بودند.

 آقای سید سبحان حسینی در همه دوره انتخاب اصلاح طلبان حضور فعال داشتند از هاشمی عزیز و از خاتمی محبوب و تا دکتر روحانی مقتدر.

اصلاح طلبان همیشه مدعی دموکراسی بودند وهستند، جاى بسى تاسف است که اینان مدعى رهبرى اصلاح طلبان هستند و برای ارث و میراث دولت آینده اینگونه عمل می نمایند.

 بنده کاملا موافق نظر دکتر حاج غلام رستمی که خود از ارکان ستاد دکتر در سال ٩٢ بودند هستم . دکتر روحانی متعلق به گروه هاست نه متعلق به گروه خاص. به امید پیروزی دولت تدبیر امید دراننخابات سال ٩٦ .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار