مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از آغاز ثبت‌نام در سی‌امین جشنواره امتنان از برترین‌های جامعه کار و تلاش در استان خبر داد.

افراد برتر «کار و تلاش» در استان گلستان معرفی می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا مردان‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان گلستان از 5 آبان آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی افزود: این جشنواره به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار وتولید و با هدف تحقق آرمان عدالت طلبی و فرصت سازی، ایجاد فضای رقابتی منصفانه، ایجاد تحول در کارکرد و عملکرد و شکوفایی نخبگان جامعه کارو تولید و همچنین شناسایی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی، در 3 سطح کارگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مردان‌زاده اظهار کرد: مهم‌ترین معیارهای انتخاب نخبگان کارگری، میزان اختراع، بهره وری، خلاقیت، افزایش تولید، مسئولیت پذیری، صرفه جویی در نهاد های تولید و نظم و انظباط است. نفرات برتر در جشنواره استانی در دهه مبارک فجر معرفی و در صورت کسب حد نصاب‌های لازم به جشنواره ملی معرفی می‌شوند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: علاقه مندان و واجدان شرایط برای ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی www.emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مراحل ثبت‌نام در این جشنواره از طریق سامانه انجام می‌شود، تاکید کرد: مهلت ثبت‌نام از روز شنبه 5 آبان آغاز شده و تا 5 آذر ماه ادامه دارد.

مردان‌زاده ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال 97 با عنوان حمایت از کالای ایرانی، با تعامل دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان و در سطح استانی و ملی باشیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار