گرگان:

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان گفت: با هدف دستیابی آسان فروشندگان وصادرکنندگان، پایانه‌ فروش گل و گیاه ۱۰ هکتاری در گرگان مرکز استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

پایانه‌ فروش گل و گیاه در گرگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوالقاسم صفوی ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان گل و گیاه اظهار داشت: براساس نظر مسئولان و تولیدکنندگان گل و گیاه، گرگان ظرفیت بالایی در تولید انواع گل و گیاه دارد و برای دستیابی آسان فروشندگان و صادرکنندگان احداث پایانه فروش راه‌اندازی می‌شود .

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان در ادامه با اشاره به اینکه این پایانه در زمینی به مساحت 10 هکتار احداث می‌شود، گفت: سالانه مقادیر زیادی گل و گیاه در شهرستان تولید می‌شود و می‌تواند نیاز استان‌های همجوار را تامین کند.

وی اظهار کرد: با ایجاد این پایانه و تمرکز فروش گل و گیاه و دسترسی مطلوبی برای خریداران خرد و کلان ایجاد خواهد شد و نقش واسطه‌گری را کاهش خواهد داد.

صفوی با اعلام اینکه با ایجاد پایانه پیش‌بینی می‌شود فروش گل وگیاه نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری پیدا کند، افزود: فعالیت پایانه صادراتی گل و گیاه به رونق اقتصادی این محصول، کاهش ضایعات و کاهش قیمت گل‌های کمک می‌کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان اظهار کرد: نمایشگاه دائمی،‌بازار خرید و فروش عمومی، کنترل کیفی،تخلیه و بارگیری، امکانات رفاهی و گردشگری از مهم‌ترین بخش‌های این پایانه خواهد بود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار