بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: شنیده‌ام شهرداری گرگان پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران است و می‌خواهم انتظارات هواداران را برآورده کنم.

می‌خواهم انتظارات هواداران بسکتبال گرگان را برآورده کنم

به گزارش گلستان ۲۴؛ پری پتی، ظهر دوشنبه در آئین معارفه‌اش به عنوان بازیکن جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: طی این چند روز از فضای کشور ایران خیلی لذت بردم و تقریبا شبیه کشوری است که در آن زندگی می‌کردم.

وی افزود: در این مدت با بازیکنانی در تیم آشنا شده که بسکتبال را خیلی خوب می‌فهمند و امیدوارم با بازی‌های خوبم به تیم شهرداری گرگان کمک کنم.

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص شناختش از بسکتبال ایران گقت: دوستانم تعریف زیادی از لیگ برتر بسکتبال ایران داشتند و شنیده‌ام لیگ بسیار پویا و خوبی است و امیدوارم من هم به کیفیت این لیگ کمک کنم.

پتی با اشاره به رزومه‌اش یادآور شد: در کالج‌های اوهایو، اورگان و آریزونا بازی کردم و دوران حرفه‌ای را از لیگ اسلواکی آغاز و سپس در لیگ‌هایی مانند رومانی، ونزوئلا، بلاروس، ایتالیا، مجارستان، لبنان، قطر، یونان و لیتوانی بازی کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون در تیم‌های پرهواداری مانند شهرداری گرگان بازی کرده‌اید یا خیر، اظهار کرد: در لبنان تماشاگران زیادی به سالن می‌آیند اما خیلی کم دیده بودم که هواداران حتی سر تمرین هم حاضر شوند که در گرگان اینطور است و امیدوارم انتظارات هواداران را برآورده کنم.

پتی یادآور شد: شاخصه اصلی بازی من قدرت نفوذ و به هم ریختن دفاع حریف است و بازیکن مورد علاقه‌ام کایری اروینگ و تیم مورد علاقه‌ام میلواکی باکس هستند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار