تجمع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان کلاله در شرق استان گلستان به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در مصلی امیرالمومنین (ع) کلاله برگزار شد.

تجمع شکوه مقاومت بسیجیان کلاله برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ دراین مراسم که روز دوشنبه با حضور فرماندار، مدیران و کارکنان ادارات ونهادها و جمع کثیری ازبسیجیان این شهرستان برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در سخنانی ویژگی‌های اعلام هفته وحدت و هفته بسیج ازسوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار محمود بیات اظهارداشت: انگیزه، ماهیت و محتوای وحدت از دیدگاه امام (ره) اعتصام به ریسمان الهی، دفاع از کیان اسلامی، جلوگیری از هرگونه تفرقه، توسعه وحدت وهمدلی در جهان اسلام و شکل گیری و تثبیت استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه به ویژگی های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجی در همه عرصه‌ها حضور چشمگیر دارد، برای همه‌چیز احساس مسئولیت می‌کند، پیوسته درحرکت است و تکلیف خود را منحصر به جبهه‌های جنگ نمی‌داند.

وی افزود: بسیجی نه ‌تنها مرد میدان رزم و مبارزه است بلکه لیاقت میدان‌داری در هر عرصه‌ای را دارد و در جایی که مسلمین نیاز به کمک و همراهی داشته باشند، بر اساس اعتقاد و وطیفه‌ای دارد به کمکشان می‌شتابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان، به قشرهای مختلف مردم و بسیجیان توصیه کرد: در راستای عزت و اقتدار نظام اسلامی و در جهت مقابله با توطئه های مختلف دشمنان، وحدت و همدلی خود را در عرصه های مختلف حفظ نمایند. 

شهرستان کلاله با بیش از۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است. 

انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار