معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان ۱۷ هزار جلد کتاب کمک درسی رایگان در بین مدارس مناطق محروم استان گلستان توزیع می‌شود.

 ۱۷ هزار جلد کتاب کمک درسی در مناطق محروم استان گلستان توزیع می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ ابراهیم حاجیلری عصر امروز در حاشیه ارسال کتاب‌های درسی به مناطق محروم در جمع خبرنگاران از توزیع کتب بنیاد علوی در مدارس مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان خبر داد و اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری تعداد 7 هزار و 505 نفر از دانش آموزان در 97 دبیرستان متوسطه دوم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان گلستان تحت پوشش خدمات بنیادعلوی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در مجموع 2 هزار و 137 بسته آموزشی رایگان بنیاد علوی که شامل 17 هزار و 55 جلد کتاب کمک درسی به ارزش بیش از 618 میلیون تومان، وابسته به بنیاد مستضعفان در بین دانش‌آموزان 9 منطقه آموزش و پرورش استان گلستان توزیع می‌شود.

حاجیلری ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده از وضعیت کیفی کتاب ها که با حضور تعدادی از دبیران مختلف درسی و کارشناسان مرتبط انجام شد، کتب و منابع ارسالی به روز بوده و از منابع قابل قبول مؤسسات علمی ـ آموزشی است که زمینه های رشد کیفی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه یافته استان را فراهم می‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با دبیر کمیته طرح ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، مقرر شد بسته‌های آموزشی و دریافتی به عنوان منابع کتابخانه‌ای و مرجع در کتابخانه مدارس هدف ثبت و نگهداری شود.

حاجیلری خاطر نشان کرد: این کتب، در کتابخانه مدارس به عنوان منبع و مرجع مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا دانش‌آموزان مناطق محروم استان بتوانند به تناسب نیاز خود و زیر نظر مربیان و مشاوران مدارس از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار