معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه های کشور گفت: حق گرایی اصلی ترین هدف انقلاب اسلامی است.


حق گرایی اصلی ترین هدف انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان 24  ؛ معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه های کشور ظهر امروز در همایش بررسی دستاورد‌های چهل ساله نظام در بحث زنان که ویژه مبلغان حوزوی برگزار شد، گفت: دهه اول انقلاب دهه مقابله و تحول بود، دهه دوم دهه سازندگی، دهه سوم تثبیت جایگاه انقلاب و دهه چهارم دهه ایستادگی بر قله‌های رفیع اقتدار است.

وی با بیان اینکه آمار‌ها بیانگر رشد و توسعه کشور در انقلاب اسلامی است، افزود: قیام مردم ایران در سال ۵۷ برای برپایی عدل و داد در دنیا بود.

ظهیری ادامه داد: انقلاب اسلامی نگاهی نو به جریان مقابله بین کفر و ایمان به وجود آورد و این چیزی است که امروز در ۴۰ سالگی انقلاب به آن می‌بالیم.

وی افزود: ما برای حق‎گرایی انقلاب کردیم و امروز صدای درد کودکان یمن به گوشمان می‎رسد و به فرموده مقام معظم رهبری ما برای همیشه مدافع مردم فلسطین خواهیم بود.

ظهیری با اشاره به موضوع برجام گفت: دروغگو بودن وبه عهد خود وفا نکردن از ویژگی‌های دشمنان است و در جریان برجام این موضوع را دیدیم.

وی افزود: آنچه به عنوان تبیین انقلاب اسلامی قرار است گفته شود اندیشه انقلاب، اندیشه مقاومت و اندیشه مقابله با کفر است.

ظهیری با اشاره به دست آورد‌های انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز توریسم درمانی یکی از افتخارات کشور ماست که از کشور‌های مختلف دنیا برای درمان به ایران مراجعه می‌کند.

وی گفت: شالوده انقلاب اسلامی الگو گرفته از قرآن و عترت بوده و باید به سوی شناخت این ارزش‎هایی که برگرفته از آبشخور زلال وحی است، حرکت کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار