فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول گفت: در دهه فجر امسال ۵۱۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۱۱۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیارد تومان در علی‌آبادکتول افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

۵۱۹ پروژه با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار در علی‌آبادکتول افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حسن هدایتی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ایمان به خداوند و وحدت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مسئولان و مردم است.

وی گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار علی‌آبادکتول گفت: برپایی میز خدمت در 70 روستا و 4 شهر، تجلیل از 40 چهره انقلابی شاخص، کاشت 40 نهال در پارک این شهر از سوی مدیران و مسئولان شهرستان به مناسبت 40 سالگی انقلاب، برگزاری همایش‌های مختلف ویژه جوانان، دانش‌آموزان، زنان و غیره از برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان است.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال 519 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 112 میلیارد و 660 میلیارد تومان در علی‌آبادکتول افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

هدایتی افزود: از این تعداد 466 پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری 88 میلیارد و 300 میلیون تومان و اشتغالزایی 588 نفر افتتاح وعملیات اجرایی 53 پروژه عمرانی و اقتصادی با بیش از 24 میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: مدرسه 12 کلاسه با بیش از 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار، مرکز جامع خدمات سلامت شهری 2 با 900 میلیون تومان و غیره از طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در این ایام است.

بیش از 600 برنامه در دهه فجر امسال در علی‎آبادکتول  اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد امام جمعه این شهرستان علی‎آبادکتول نیز اظهارکرد: ما معتقدیم جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و غیره توفیقات زیادی داشته تا حدی که رسانه‎های معاند هم به این پیشرفت‌ها اقرار و اعتراف می‌کنند.

وی گفت: دشمن برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی، تبلیغات وسیعی به راه انداخته زیرا از الگو شدن انقلاب اسلامی مردم ایران و نفوذ فکری آن می‌ترسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی‌نژاد افزود: انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها را به درب خانه‌های مردم آورده و بستر تحصیل را برای همه اقشار و طبقات اجتماعی فراهم کرده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهرک‌های صنعتی یکی پس از دیگر فعال شد و تحولی بزرگ در بخش کشاورزی ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام حسینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز گفت: در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 600 برنامه از سوی کارگروه‌های مختلف در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری 40 یادواره شهدا، کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم، برگزاری بیش از 48 گفتمان دینی، تجلیل از چهره‌های انقلابی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری و غیره از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سطح شهرستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علی‌آبادکتول بیان کرد: مسابقه مقاله نویسی « من یک انقلابی‌ام» نیز در سطح مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار