مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: یکی از اقدامات در اداره اوقاف تحت عنوان دست‌های مهربانی در این ایام در نظر گرفته شده و امروز ۱۵۰۰ ‌بسته موادغذایی در شهرستان گرگان توزیع شد.

توزیع ۱۵۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان و مددجویان در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛حجت‌‌الاسلام سیف‌الله سهرابی ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته‌های مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ یکی از فعالیت‌های اداره کل اوقاف امور خیریه، کمک به نیازمندان است و یکی از اقدامات که در اداره اوقاف گرگان تحت عنوان دست‌های مهربانی در نظر گرفته شده این مهم است.

وی تصریح کرد: ‌از کمک خیرین و موقوفات این اتفاق می‌افتد و شب‌ها به خانه افراد نیازمند سحردهی انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه ‌امام‌زاده یحیی بن زید گنبدکاووس شاهد اطعام‌دهی سفره‌های گسترده جمعیت هستیم و خیرین زیادی نیز به این طعام‌دهی کمک می‌کنند.

سهرابی یادآور شد: امسال طرح خرید نان ‌یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که اجرا شد که با بن به خانه بسیاری از دوستان ارسال شد و هر سال تلاش می‌کنیم از این طریق ادامه پیدا کند.

وی به اهمیت وقف ‌اشاره کرد و افزود:‌ امروز به واسطه میلاد امام حسن مجتبی‌(ع) ‌این بسته‌ها برای توزیع بین نیازمندان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان یادآور شد: یک‌هزار و 500 بسته در شهرستان گرگان تدارک دیده شده و تا به امروز نیز بسیاری از این بسته‌ها توزیع شده است. ماه‌ رمضان در کنار برنامه‌های فرهنگی این‌گونه کمک به نیازمندان نیز در اداره کل اوقاف و امور خیریه در نظر گرفته شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار