رئیس هیئت تنیس گلستان از حضور دو نماینده استان در رقابت‌های جام حذفی تنیس مردان کشور خبر داد.

حضور دو تیم گلستانی در جام حذفی تنیس مردان کشور

به گزارش گلستان 24 ؛

علی زنگانه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دهمین دوره رقابت‌های تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد مردان کشور از شنبه با حضور ۱۰۷ تیم از سراسر کشور در جزیره کیش آغاز شده و تا ۲۵ بهمن ادامه دارد که دو تیم از استان گلستان در این مسابقات حضور یافتند.

وی افزود: ۱۰۷ تیم حاضر در این رقابت‌ها در ۲۷ گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند که تیم‌های آزمایشگاه کاوش گلستان و فست فود گوک برگر گرگان به عنوان نمایندگان استان گلستان در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

زنگانه با اشاره به نتایج نمایندگان گلستان در روز نخست این مسابقات خاطرنشان کرد: تیم آزمایشگاه کاوش گلستان با ترکیب احسان قربانی، مهران رجبلی، شهریار اهرزاد و فرهان اهرزاده در این مسابقات شرکت کرده که در روز نخست دو بر یک نتیجه را به تیم شهید همدانی واگذار کرد.

وی ادامه داد: تیم فست فود گوک برگر گرگان هم با ترکیب علیرضا صلواتی، عماد فصیحی و حسین جباری در این مسابقات حاضر شده که در رقابتی نزدیک بازی نخست را دو بر یک به تیم سبحان رایانه واگذار کرد.

وی یادآور شد: بهترین تنیسورهای گلستان را با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان به رقابت‌های جام حذفی کشور اعزام کردیم و هدف اصلی ما کسب تجربه در این مسابقات است تا در سال‌های آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

تنیس گلستان رو به پیشرفت است

رئیس هیئت تنیس گلستان با اشاره به چگونگی جذب حامی مالی برای اعزام تیم‌های استان به جام حذفی تنیس کشور گفت: با کمک آقای فولادی راد دبیر هیئت تنیس استان، کمیته اقتصادی راه اندازی کردیم و موفق به جذب حامی مالی شدیم.

زنگانه تصریح کرد: فضای دو طرفه‌ای را برای حامیان مالی ایجاد کرده‌ایم تا به یکدیگر کمک کنیم، این حامیان مالی از نخستین حضور تیم‌های استان در جام حذفی رضایت داشتند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا در مسابقات دیگر هم حضوری فعال داشته باشیم،

وی اضافه کرد: تنیس گلستان روزهای خوشی را سپری می‌کند و در تمام مسابقات کشوری حضور فعالی داشته‌ایم و در استعدادیابی هم برنامه‌های خوبی برگزار کردیم.

زنگانه ادامه داد: گلستان در تنیس ساحلی جزو استان‌های برتر کشور است و در تنیس خاکی هم رو به پیشرفت هستیم و می‌خواهیم فاصله را با تیم‌های برتر کشور کم کنیم.

وی افزود: مدتی تنیسورهای استان انگیزه خود را از دست داده بودند و سعی کردیم با ایجاد همدلی این انگیزه را مجددا ایجاد کنیم و اگر تنیسورهای گلستان خودشان را باور کنند در سال‌های آینده جزو برترین تیم‌های کشور خواهیم بود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار