مانور منطقه ای تیم های بهداشت و درمان اضطراری BHCU و RDH جمعیت هلال احمر با حضور استان های گیلان، مازندران، سمنان و گلستان به میزبانی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

۳۲۱۵ نفر از خدمات پزشکی و پیراپزشکی جمعیت هلال احمر در گلستان بهره‌مند شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، «محمدعلی هروی» در خصوص اجرای مانور منطقه ای شمال کشور در گلستان اظهار کرد: در این مانور که به مدت سه روز به میزبانی جمعیت هلال احمر گلستان در روستاهای بخش داشلی برون شهرستان گنبد کاووس برگزار شد؛ تیم های بهداشت و درمان اضطراری از چهار استان گیلان، مازندران، سمنان و گلستان جهت ارائه خدمات داوطلبانه پزشکی و پیراپزشکی حضور یافتند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این مانور که تیم های مختلفی از استان های مختلف مستقر شدند،  تیم ها در این خصوص که به چه نحو و با چه امکاناتی می توانند وارد صحنه حادثه شوند، ارزیابی می شوند.

 

وی ادامه داد: در مانور منطقه ای BHCU و RDH 37 پزشک عمومی و متخصص و پیراپزشک داوطلب(بهداشت محیط، تغذیه، بهداشت روان، پرستار، ماما و تکنسین داروئی)  به همراه 50 عوامل اجرائی به ارائه خدمات به مردم کم برخوردار روستای های شودرگش، دوزالوم، خیرخواجه علیا و روستای آراقوئی جهت خدمت رسانی مستقر شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این مانور علاوه بر مردم 4 روستای پایگاه محل استقرار تیم های بهداشت و درمان اضطراری، مردم 7 روستای دیگر بخش داشلی برون نیز از خدمات پزشکی و پیراپزشکی تیم ها بهره مند شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار