وزیر اقتصاد و دارایی گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری الکترونیکی طراحی شد.

پنجره واحد سرمایه گذاری الکترونیکی طراحی شد

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، فرهاد دژپسند در نشست با اساتید و نخبگان دانشگاهی استان گلستان اظهار کرد: شرایط تحریمی کشور را قبول داریم و همه باید با درک شرایط جدید اقدامات لازم را صورت دهیم.

وی افزود: با تشکیل هسته های اندیشه ورزی در سطح وزارت خانه که البته آن را به سطح استان ها هم گسترش خواهیم داد، تلاش می کنیم از ظرفیت نخبگان و اساتید علم اقتصاد و راهبردها و راهکارهای آنها استفاده کنیم.

دژپسند یادآور شد: ملت ایران طی ۴۰ سال گذشته با سخت ترین شرایط و بحران های جهانی، منطقه ای و ملی مبارزه کرده و هرگز تسلیم دشمنان نخواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: دولت برای ۲۵ قلم کالای اساسی ۱۴ میلیارد دلار ارز تعیین کرده تا از مشکلات مردم بکاهد.

دژپسند گفت: باید به اصلاح الگوی مصرف توجه جدی داشته باشیم و در این مسیر دولت تدبیر و امید صرفه جویی را از خود آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا لایحه معافیت های مالیاتی در اردیبهشت سال آینده مصوب شود و در عین حال برنامه پنجره واحد سرمایه گذاری الکترونیکی هم طراحی شده تا بتوان با هماهنگی و همگام با سراسر کشور اجرایی شود.

دژپسند ادامه داد: باید همانطور که در دفاع مقدس با استفاده از توان مردمی و تلاش مسئولین بر دشمن پیروز ، امروز نیز با مقاومت و همراهی همگانی بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گلستان را یکی از استان های پراهمیت دانست و افزود: باید با استفاده از توان اقلیمی، تولیدات استراتژیک، وحدت اقوام و مذاهب و مدیریت مناسب این استان زمینه رشد و توسعه بیش از پیش را فراهم آوریم.

دژپسند تأکید کرد: به طور قطع کسانی که از شرایط موجود سوء استفاده می کنند و کالاهایی را احتکار می کنند به دیگران ضرر وارد می آورند و دولت با آنها مقابله خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه اساتید و دانشگاهیان اقتصاد استان مسائل، موضوعات، دغدغه ها و راهکارهای خود را با دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار