معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان قیمت کالاها را در ایام نوروز کنترل خواهد کرد.

قیمت کالاهای نوروزی در گلستان کنترل می‌شود

به گزارش گلستان24 ؛میرمحمد غراوی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، اظهار کرد: فرمانداران به عنوان روسای کمیته سفر شهرستان‌ها بر برنامه‌های این کمیته تسلط دارند و باید هماهنگی‌های لازم برای پذیرایی از گردشگران ایجاد شود.

وی افزود: ورود مسافران به استان گلستان در حال افزایش است و باید نقصان و کاستی‌ها را کاهش دهیم.

غراوی تصریح کرد: سال گذشته ۱۴ نوروزگاه روستایی داشتیم که امسال به ۲۷ نوروزگاه افزایش می‌یابد تا بخش‌ها هم در آن سهیم شوند.

وی ادامه داد: امسال ظرفیت نوروزگاه‌های شهری را دو برابر کردیم تا در نقاط خروجی شهر هم نوروزگاه دایر شود و برای احداث نوروزگاه‌های شهری و روستایی اعتبار در نظر گرفتیم.

وی یادآور شد: ۲۷۶ میلیون تومان اعتبار برای نوروزگاه‌ها پیش بینی شده و امیدوارم تخصیص صد در صدی داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: ارزاق و کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز امسال قیمت بسیاری از کالاها افزایش داشته و از سازمان صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم قیمت‌ها در ایام نوروز کنترل شوند تا رشد نا متعارفی نداشته باشند.

غراوی افزود: با توجه به کاهش میزان سهمیه آرد هم باید تدابیری اندیشیده شود که با مشکل کمبود نان در ایام نوروز مواجه نشویم.

وی ادامه داد: سفرهای نوروزی از ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و ۲۰ فروردین پایان خواهد یافت و از پلیس راهور هم انتظار داریم ایمنی کاملی در حاده‌ها و خدمات ترافیکی داشته باشیم.

غراوی بیان کرد: از غرب تا شرق استان شاهد ترافیک خواهیم بود و مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌ها استقرار پایگاه‌ها است و با توجه به رشد بازدیدکنندگان باید تعداد پایگاه‌ها هم افزایش یابد.

وی یادآور شد: شهرداران باید از ۱۵ اسفند اقدامات عمرانی را محدود کنند و زیباسازی شهر را به منظور استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار خود قرار دهند

به گفته وی، مانور نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها هم باید بین روزهای ۲۵ تا ۲۷ اسفند برگزار شود تا مشکلی در ایام نوروز نداشته باشیم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار