مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نقش آفرینی جوانان در دهه پنجم انقلاب را بسیار مهم خواند و گفت: جوانان در دهه پنجم انقلاب باید جانانه از انقلاب دفاع کنند.

جوانان در دهه پنجم انقلاب جانانه از انقلاب دفاع کنند

به گزارش گلستان 24؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد درخصوص بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبر معظم انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای استمرار انقلاب اسلامی سیاست گذاری های کلان دهه پنجم در بیانیه «گام دوم انقلاب» تدوین شد که در این بیانیه ضمن تحکیم مردم نسبت به راه طی شده راه آینده هم ترسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بیانیه سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران تائید و ترسیم شده است، یادآور شد: در طول این ۴۰ سال انقلاب اسلامی ملت ایران از اصول و مسیر انقلاب خارج نشدند و هیچ گاه از معیار های انقلاب دست بر نداشتند.

ولی نژاد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن همه شرارت ها و شیطنت ها را به کار گرفت تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورد اما هیچ گاه موفق به اجرای توطئه های خود نشد، وجود وحدت، همدلی و استقامت در بین مردم  مهمترین رمز پیروزی انقلاب است که می تواند دشمن را شکست دهد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به جوانان دارد چراکه نقش آفرینی جوانان در دهه پنجم به بعد بسیار مهم و مورد توجه است، همان گونه که ایشان فرمودند اگرچه جوانان جامعه دوران جنگ را ندیدند و گردانه سخت انقلاب را طی نکردند اما انقلاب را با تمام وجود درک کردند و با تمام توان با استکبار جهانی مقابله خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این بیانیه منشور مهم و سرنوشت سازی است و الگویی است برای جوانان که با درک درست تا حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) جانانه از این انقلاب دفاع کنند.

وی افزود: در دهه پنجم انقلاب اسلامی همه طبقات جامعه خصوصا هیئت های مذهبی و تشکل های دینی نقش بسیار مهمی برعهده دارند چرا که آن ها مرکز جذب نگهداری جوانان هستند. حضور جوانان می تواند دقت بیشتری برای دفاع از انقلاب به همراه داشته و سرنوشت کشور را بهتر از گذشته رقم بزند.

آینده از آن ملت بزرگ ایران است

ولی نژاد وحدت امت اسلامی و داشتن اتحاد را مهمترین موضوع برای ادامه راه انقلاب اسلامی اعلام کرد و یادآور شد: توجه به ارزش ها چون دعا، قرآن و فضیلت همچنان باید ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: پیروی از رهبری یکی دیگر از علل موفقیت انقلاب اسلامی است که اگر این موضوع مورد توجه قرار نداشت قطعا این انقلاب به ۴۰ سالگی نمی رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبر معظم انقلاب فرمودند «من خودم به آینده امیدوارم و این کلید حل مشکلات است» این جمله بیانگیر این است که همه باید نسبت به آینده امیدوار باشند و به درستی از انقلاب دفاع کنند، آینده از آن ملت بزرگ ایران خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار