سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه بیش از ۴ هزار برنامه در هفته گرامیداشت مقام زن در استان برگزار می‌شود، گفت: از این تعداد ۸۵ برنامه به صورت شاخص و محوری پیش‌بینی شده است.

 طرح " بانویار" در استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛الهه غیناقی عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه بیش از 4 هزار برنامه در هفته گرامیداشت مقام زن در استان برگزار می شود، اظهار کرد: از این تعداد 85 برنامه به صورت شاخص و محوری پیش‌بینی شده و از امروز تا دهم اسفندماه در شهرستان‌های مختلف برگزار  می‌شود.

وی گفت: در هفته گرامیداشت مقام زن دیدار با بیش از یک‌هزار مادر شهید در استان برنامه ریزی شده است. همچنین دیدار از مادران سالمند گنبدکاووس و اجرای ویژه برنامه و پخش آن از به صورت زنده از رادیو گلستان نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تجلیل از 40 بانوی فرهیخته گلستان را از دیگر برنامه‌های هفته زن برشمرد و افزود: شهرستان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی در حال معرفی این افراد هستند و در هفته زن این مراسم با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح " بانویار" و راه‌اندازی بازارچه‌های فروش تولیدات زنان را از دیگر برنامه‌های حوزه بانوان اعلام کرد و گفت: توانمندسازی بانوان به ویژه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و هم چنین انجام فعالیت‌های اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا کارگاه آموزشی با موضوع زن، کارآفرینی و تاب‌آوری اقتصاد ملی نیز در روز 8 اسفند در 14 شهرستان برگزار می شود.

غیناقی از سفر معصومه ابتکار به استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: بسیاری از موضوعات مربوط به حوزه بانوان وخانواده در این سفر موردبحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار