نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تأکید بر ایجاد بازارچه های نوروزی و استقرار دستفروشان در این نقاط، گفت: تبلیغات شهری گرگان باید ساماندهی شود

تبلیغات شهری گرگان ساماندهی شود

به گزارش گلستان 24 ؛محمدابراهیم جرجانی شامگاه شنبه در نطق پیش از دستور خود در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در ورودی شرق گرگان از پل نصرآباد تا میدان معلم معضلات و مشکلات ایمنی و ترافیکی زیادی وجود دارد.

وی افزود: دوربرگردان روبروی جرجان پنجم ترافیک اسفباری دارد و باید در خصوص ترافیک این نقطه اقدام عاجلی اندیشیده شود.

جرجانی ادامه داد: وجود ترمینال و موقعیت خاص این منطقه سبب حجم زیاد خودروها شده و حتما باید قبل از عید واحد ترافیک شهرداری فکری به حال آن کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انعکاس خوب اخبار سبب زنده نگهداشتن امید در دل مردم می شود و شهرداری گرگان در این زمینه خوب عمل کرده است.

جرجانی بیان کرد: شهر گرگان از نظر نظافت یکی از تمیزترین شهرهای کشور بوده و از لحاظ سیما و منظر هم اقدامات خوبی در آن انجام شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن پایان سال و شب عید و حضور دستفروشان در معابر از شهرداری خواست تا در چند نقطه بازارچه تشکیل شده و آن ها ساماندهی شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که تبلیغات شهری را دو ساله به بخش خصوصی می دهیم، اضافه کرد: باید تبلیغات شهری، هم از قرارگرفتن جایگاه و همخوانی با محیط ساماندهی شود.

جرجانی تصریح کرد: پرداخت عیدی و پاداش نیروهای خدماتی و پرداخت حقوق پیمانکاران فضای سبز هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت که برای تمیزی و نظافت و جمع آوری نخاله از سطح شهر باید سایر دستگاه ها هم به شهرداری کمک کنند.


انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار