معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: گلستان در جذب اعتبارات زودبازده موفق بوده و توانسته است بیش از سهمیه ۱۶۲ میلیارد تومانی خود اعتبار جذب کند.

گلستان در جذب اعتبارات زودبازده موفق بوده است

به گزارش گلستان 24 ؛ لعیا جنیدی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی متمرکز ۲۲ پروژه شهرداری گرگان اظهار کرد: امروز در شرایط سخت و انقباض اقتصادی هستیم اما این که مردم انبساط اجتماعی خود را حفظ کرده‌اند، خوشحال‌کننده است.

وی افزود: امشب مجموعه‌ای از پروژه‌ها که شاید برخی از آنها پروژه‌های بزرگ اقتصادی هم نباشد، افتتاح می‌شود که از منظر ایجاد نشاط اجتماعی و جلب مشارکت مردمی، قابل تقدیر است.

جنیدی ادامه داد: مردم در شمال کشور در مقایسه با شهرهای بزرگ از نظر برنامه‌ها و پروژه‌هایی که سبب افزایش نشاط در محیط اجتماعی می‌شود تا حدودی محروم هستند و در زمینه امکانات اینچنینی با محدودیت مواجه‌اند.

وی با بیان این که وضعیت استان گلستان در جذب سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های اشتغالزایی مطلوب است، گفت: طبق گزارشی که استاندار ارائه کرده در این شرایط سخت اقتصادی با اعتبارات و سرمایه‌گذاری که در این استان جذب شده نرخ بیکاری از ۱۲.۴ درصد به حدود هشت درصد رسیده است.

جنیدی افزود: این استان در جذب اعتبارات زودبازده هم موفق بوده و توانسته است بیش از سهمیه ۱۶۲ میلیارد تومانی خود اعتبار جذب کند.

وی به بکارگیری جوانان، بانوان و اقوام در پُست‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعدادی زیادی از مدیران استان جزو بانوان و جوانان هستند. هم چنین اهل سنت و اقوام مختلف هم در مدیریت استان نقش‌آفرینی می‌کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: ایران با توجه به تنوع قومی، فرهنگی و زبانی اما درعین حال با وحدت و یکپارچگی در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد. سیاست جمهوری اسلامی استفاده از ظرفیت‌های همه اقوام و مذاهب برای اداره جامعه و حفظ این وحدت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار