استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شهدا حقی بر گردن همه دارند، اظهار کرد: موزه های دفاع مقدس و مراکز فرهنگی در واقع باید احیاگر فرهنگ شهدا برای نسل های بعد باشند.

 موزه های دفاع مقدس و مراکز فرهنگی احیاگر فرهنگ شهدا برای نسل های بعد هستند

به گزارش گلستان 24 ؛سیدمناف هاشمی در مراسم آغاز مرحله دوم عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در تپه نورالشهداء گرگان، که با حضور مسئولین استانی و تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید سرافراز استان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم اجرای مرحله دوم موزه دفاع مقدس را ظرف مدت 2 سال تکمیل نماییم و این کمترین کاری است که می توان در قبال شهیدان گرانقدر، جانبازان سربلند و خانواده های معزز آنان انجام داد.

وی افزود: هرگز شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنها در آن روزهای سخت جنگ تحمیلی به فکر منافع مادی نبودند و امروز نیز چشم داشتی ندارند و باید توجه داشته باشیم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

استاندار گلستان با تشکر از همراهی شهردار و شورای اسلامی شهر گرگان، خاطرنشان کرد: بنده برای صدور پروانه ساختمانی این موزه اصرار فراوانی کردم و نهایتاً این پروانه در 22 اسفند مصادف با روز شهید صادر شدو اطمینان دارم که در این مسئله برکاتی است.

هاشمی یادآورشد: قول آقای روحانی مبنی بر تخصیص صد در صدی 20 میلیارد تومان جهت تکمیل موزه دفاع مقدس به عنوان هدیه ایشان به گلزار شهدا استان محقق خواهد شد و پیمانکار بدون دغدغه کار خود را آغاز نماید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمام مشکلات این پروژه مرتفع شده و مانعی جهت ادامه کار وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار