مدیر اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به لزوم رعایت شان و جایگاه معلم در جامعه، گفت: مراسم متمرکز بزرگداشت مقام معلم در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مراسم متمرکز بزرگداشت مقام معلم در گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24 ؛  کمال‌الدین نظرنژاد صبح امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معلم مقام پدری و مادری است، اظهار کرد: علاوه بر آیات و روایات متعدد مبنی بر جایگاه والای معلم در دین اسلام، آموزه‌های اخلاقی و انسانی نیز بر این موضوع تاکید کرده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر در گنبدکاووس به همت همکاران خوب ستادی اداره آموزش و پرورش مراسمات خوبی برای تجلیل از مقام معلم برگزار شده است، افزود: تلاش ما این خواهد بود که در سال جار نیز برنامه‎ای باشکوه و درخور شان و جایگاه معلمان برگزار شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه حراست از شان و جایگاه معلم در جامعه ضروری و بر همه افراد واجب است، خاطرنشان کرد: به همین منظور باید در این جلسات با دقت به ظرافت‌های برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان توجه کرده و برای تک‌تک موارد برنامه‌ریزی کنیم.

نظرنژاد از برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت مقام معلم در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: این مراسم که زمان دقیق آن را باید در جلسات بعدی تعیین کنیم با حضور مسؤولان و مدیران ارشد شهرستانی و استانی برگزار شده و می‌خواهیم به نوعی آن را متفاوت‌تر نسبت به گذشته برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این مراسم باید در عین حراست از شان و منزلت معلمان با نشاط و دارای محتوای خوبی نیز باشد، ادامه داد: هرچه برنامه‌ریزی در این راستا دقیق‌تر و با مشورت بیشتری صورت بگیرد قطعا می‌تواند به غنای فرهنگی و محتوایی این برنامه کمک شایانی کند.

 

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار