- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: توفیق گلستان در پیشگیری از ناامنی و وجود امنیت اقتصادی در استان را مدیون فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج الله) هستیم.

توفیق برقراری امنیت اقتصادی گلستان را مدیون سربازان گمنام هستیم

به گزارش گلستان 24 ؛  هادی هاشمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه جا دارد از خدمات سربازان گمنان امام زمان عج الله که همه آحاد جامعه از خدمات پنهانی آنها بهره مند می شوند تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: سربازان امام زمان در گمنامی برای تامین امنیت کشور و به ویژه در این زمان تامین امنیت سرمایه گذاری تلاش می کنند و این عزیزان و همکاران ما در اداره کل اطلاعات و دادستان ها و روسای دادگستری ها و قضات دستگاه قضایی در بستر ایجاد امنیت اقتصادی بسیار فعال هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در راستای خدمات بسیار خوب سربازان گمنام امام زمان و اداره اطلاعات، سرمایه گذاران داخلی و خارجی وارد استان شده اند و رونق تولید خوبی را در استان شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: همکاری و تعامل بسیار خوبی بین اداره اطلاعات و دستگاه قضا برای ایجاد بستر امنیتی و پیشگیری از ناامنی در استان وجود دارد و استان گلستان در پیشگیری از ناامنی توفیقات بسیار خوبی کسب کرده است.

هاشمیان با یادآوری اینکه گلستان از استان های برتر در پیشگیری از ناامنی و استان های سبز شورای امنیت کشور است، تصریح کرد: امنیت گلستان به ویژه امنیت اقتصادی در آن را مدیون همکاران ما از جمله ضابطین عام و خاص و عزیزان اطلاعات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز مرم به راحتی می توانند امور شخصی و اجتماعی خود را انجام دهند و امنیت اقتصادی و اجتماعی در جامعه حاکم است این امنیت مرهون خدمات صادقانه سربازان گمنام است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار