حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران با دستخط خودشان کتابی درباره شهید عماد مغنیه را امضا کردند.


امضای رهبر انقلاب پای کتابی درباره عماد مغنیه +تصویرنوشته

به گزارش گلستان 24 ؛ حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز گذشته ۹ اردیبهشت از سی‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند که در حاشیه این بازدید اتفاقات جالبی رخ داد.

در ادامه روایت یکی از این حاشیه‌های جالب این دیدار را مشاهده می‌کنید: «چند قدم مانده بود رهبر انقلاب از نمایشگاه خارج شوند که از داخل یکی از غرفه‌ها، چند غرفه‌دار ایشان را صدا کردند و خواستند به غرفه‌شان بیایند. آقا هم به سمتشان رفتند. یکی از خانم‌های داخل غرفه از آقا خواست که در نماز شب به اسم دعایشان کنند و گفت که نامش سیده فاطمه است. خانم دیگری که در غرفه بود، کتاب زندگینامه‌ شهید حاج عماد مغنیه را به آقا داد و گفت که می‌خواهیم برای سیدحسن نصرالله هم بفرستیم و خواست که آقا آن را امضا کنند تا آقای نصرالله بر آن متنی بنویسند. آقا هم کتاب را امضا کردند.»

گفتنی است؛ کتاب ۳۶۶ صفحه‌ای «خورشید در سایه» در قالب ذکر خاطراتی از زمان تولد تا شهادت به بررسی زندگی  شهید  عماد مغنیه، فرمانده نظامی حزب الله لبنان می‌پردازد. این کتاب در سه بخش  زندگینامه، ضمائم و تصاویر به قلم الهه آخرتی از سوی انتشارات باغ موزه دفاع مقدس منتشر شده است.

شایان ذکر است؛ شهید عماد مغنیه ملقب به حاج رضوان یکی از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان بود که بعد از ۲۵ سال تحت فشار گذاشتن رژیم صهیونیستی و تحت تعقیب سرویس‌های جاسوسی بین المللی قرار گرفتن، در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ توسط رژیم اشغالگر قدس در کفرسوسه سوریه به شهادت رسید.

ماجرای کتابی که مزین به امضای رهبر معظم انقلاب شد +تصویر

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار