فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی ایران مختص هیچ قوم و جناحی نیست، این انقلاب مربوط به مردم ایران است و سهامدار اصلی این انقلاب، مردم هستند.

 انقلاب اسلامی مختص قوم و جناح خاصی نیست/ اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی 24 بهمن در گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی همان اسلام ناب محمدی است که با خون شهدا و مجاهدت ها و ایثارگریهای مردم ایران به وقوع پیوست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مختص هیچ قوم و جناحی نیست، این انقلاب مربوط به مردم ایران است و سهامدار اصلی این انقلاب، مردم هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: ما نمیتوانیم نقش بی بدیل مردم را در انقلاب اسلامی نادیده بگیریم و باید گفت که رکن اصلی انقلاب خود مردم هستند و باید اعلام کرد که خط قرمز ما، مردم هستند.

سردار معروفی عنوان کرد: استقلال سیاسی انقلاب اسلامی یکی از برکات این انقلاب است که در نظام طاقوت چنین چیزی را شاهد نبودیم.

وی افزود: بخش دیگری از شکوه و اقتدار انقلاب اسلامی ایران، استقلال اقتصادی و دانش در حوزه های مختلف به خصوص در دانش موشکی است که روز به روز در حال گسترش هست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان عنوان کرد: در زمان تشیع پیکر پاک شهید سپهبد، حاج قاسم سلیمانی همه مردم به میدان آمدند و به نوعی وحدت مردم ایران به نمایش گذاشته شد.

این مقام عالی رتبه نظامی در گلستان گفت: شعار امسال دهه فجر؛ انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت است که در این ایام بالغ بر دو هزار 81 برنامه در سراسر استان برگزار می شود که این برنامه ها در 6 سر فصل برگزار پیاده سازی خواهد شد.

سردار معروفی در ادامه گفتگو با خبرنگاران استان عنوان کرد: پدران و مادران شهدا از برکات نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند لذا باید مقام این فرشتگان، همیشه گرامی داشته شود.

* آیین اربعین سید الشهدا، شهید حاج قاسم سلیمانی 24 بهمن برگزار می شود

وی افزود: اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان 27 بهمن ماه برگزار می شود می باشد که این آیین در شهر کرمان و تهران به صورت همزمان برگزار خواهد شد اما در سایر استان ها از 23 بهمن الی 27 بهمن آیین اربعین حاج قاسم برگزار می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: در مرکز استان گلستان، مصادف با 24 بهمن ماه آیین بزرگداشت اربعین سید الشهدا شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود که همزمان با برگزاری این آیین هیچ برنامه دیگری در استان در آن روز برگزار نخواهد شد.

سردار معروفی تصریح کرد: پس از آیین اربعین سردار سلیمانی در گرگان، تا پایان ماه جاری، آیین گرامی داشت یاد و نام این شهید گرانقدر با حضور دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان و با حضور بانوان استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار