استاندار گلستان عنوان کرد: معامله قرن به کلاهبرداری قرن شبیه است، متأسفانه ضمن آنکه برخی از کشورهای عربی نتوانستند مشکل فلسطین را حل کنند.

 معامله قرن به کلاهبرداری قرن شبیه است/تصور نمی کردیم روزی در ایران نیروگاه، سد و سیلو ساخته شود

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ هادی حق شناس، در جشن ورود تاریخی امام خمینی به میهن در فرودگاه بین المللی گرگان اظهار کرد: در بیش از 50 سال گذشته زهکشی اراضی کشاورزی استان گلستان توسط غربی ها انجام می شد اما امروز تمامی پروژه های بزرگ و کوچک توسط متخصصین ایرانی طراحی و ساخته می شود.

وی افزود: تصور نمی کردیم روزی در ایران نیروگاه، سد و سیلو ساخته شود اما امروز در این زمینه ها جزو 10 کشور جهان هستیم و این همان استقلال و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

استاندار گلستان تصریح کرد: استقلال کسب شده پس از انقلاب اسلامی تنها در حوزه های سیاسی، نظامی و اقتصادی خلاصه نشده و امروز سبک زندگی را هم خودمان انتخاب می کنیم.

حق شناس عنوان کرد: معامله قرن به کلاهبرداری قرن شبیه است، متأسفانه ضمن آنکه برخی از کشورهای عربی نتوانستند مشکل فلسطین را حل کنند با بی تفاوتی در جلسه ای با حضور سران آمریکا و رژیم صهیونیستی حضور پیدا می کنند و با معامله قرن و فروش قدس به اسرائیل موافقت می کنند.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی در نقاط مختلف ایران نیروهای متخصص بیگانه بودند اما امروز به نقطه ای رسیدیم که ایران سرشار از منابع انسانی تحصیلکرده در تمامی رشته ها است و این مهم از برکات انقلاب اسلامی است.

استاندار گلستان گفت: در شورای برنامه ریزی استان گلستان مصوب شد 30 هزار شغل در استان ایجاد شود و به طور قطع ما امسال 35 هزار شغل در گلستان ایجاد می کنیم، این میزان شغل در حالی ایجاد می شود که دشمن تحریم های ظالمانه و بی رحمانه را بر ملت ایران تحمیل کرده است.

نماینده عالی دولت در استان گلستان خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال با وجود تنگناهای اعتباری زهکشی 50 هزار هکتار دیگر از اراضی کشاورزی استان گلستان کلنگ زنی می شود، همچنین احداث بندر جدید در استان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار