مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان عناوین جشنواره مدرسه انقلاب را شامل «گام اول» «گام دوم» «دختران تمدن‌ساز و پسران حماسه‌ساز» و «نسل آفتاب» معرفی کرد.

نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۷۰مدرسه استان گلستان برپا می شود

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛  مسئول اتحادیه استان در تشریح برنامه های دهه فجر گفت : برنامه های اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اس‌تان گلستان در ایام الله دهه فجر شامل برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب، اعزام مبلغین، معرفی و پویش کتاب چغک، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، گفتمان های دانش آموزی ، رادیو انجمن و سینما انجمن و همچنین مراسمات بزرگداشت و جشن های پیروزی انقلاب می باشد .

حسینی ایزدی افزود : نمایشگاه های مدرسه انقلاب بعنوان اصلی ترین برنامه های انجمن اسلامی امسال با استقبال خوبی از طرف دانش آموزان انجمنی مواجه شده است و در 70 آموزشگاه متوسطه دوم استان برگزار می شود .

وی گفت : امسال محتوای نمایشگاه با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب بر اساس بیانیه برنامه ریزی شده است که به لطف خدا به بستر سازی و تقویت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مدارس منجر می شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گلستان عناوین جشنواره مدرسه انقلاب را شامل «گام اول» «گام دوم» «دختران تمدن‌ساز و پسران حماسه‌ساز»  و «نسل آفتاب» معرفی کرد.

حسینی ایزدی در خصوص پویش کتاب چغک افزود : یکی از برنامه های فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فعالیت پیرامون مطالعه و کتابخوانی است؛ به همین منظور کتاب «چغک» که در خصوص مبارزات انقلابی مردم مشهد و با سبک بسیار زیبا و جذاب «سینما رمان» نوشته شده است؛ بعنوان کتاب ویژه در مدارس و مصلی های نماز جمعه در ایام دهه فجر برای نوجوانان معرفی و توزیع می شود .

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار