پیش‌بینی ۸۹ شعبه اخذ رای در کلاله برای انتخابات دوم اسفند، افتتاح نمایشگاه فروش محصولات صنایع دستی و غذایی دانشجویان و کارآفرینان و رونمایی از یادمان شهدای دانش‌آموز در گنبدکاووس در کنار برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته شرق استان گلستان است.

اخبار کوتاه شرق استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرماندار کلاله گفت: در این شهرستان ۸۹ شعبه اخذ رای وجود دارد که ۶۸ شعبه آن شهری و در بخش مرکزی و ۲۱ شعبه نیز در بخش پیشکمر قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله، علی اصغر بیانی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانونمند فراهم شده است.
وی اظهار داشت: حدود ۱۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی بر اساس قانون در ۲۱ شعبه اخذ رای بخش پیشکمر و ۶۸ شعبه اخذ رای در شهر و بخش مرکزی کلاله مسوولیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دوم اسفند بر عهده خواهند داشت.
رییس هیات اجرایی انتخابات کلاله گفت: برای دقت کامل در برگزاری شایسته انتخابات، ۸۹ کاربر رایانه را پس از آزمون تئوری و عملی مشخص کردیم که در کنار آنان به همین تعداد کاربر کمکی برای شعبه‌ها در نظر گرفته شده تا مشکلی در روند الکترونیکی انتخابات پیش نیاید.

**

در سومین روز ازدهه مبارک فجر، ۹۳ نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه مدارس این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور و به منظور بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، عازم جنوب کشور شدند.

مدیر آموزش و پرورش کلاله  روز دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور کلاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در اجرای طرح راهیان نور دانش‌آموزی کلاله با مشارکت فعال ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان ، به منظور سفری ایمن و بی خطر، چند تیم امدادی، فنی و خدماتی به همراه دانش آموزان عازم این سفر هستند.

فرشید قرناس قمیش افزود: در سال تحصیلی جاری در قالب دو کاروان راهیان نور افزون بر ۱۸۳ نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه این شهرستان با سفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ، با جانفشانی و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام آشنا شده‌اند.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

**

نمایشگاه فروش محصولات صنایع دستی و محصولات غذایی دانشجویان و افراد کارآفرین گنبدکاووس افتتاح شد

این نمایشگاه با همکاری میراث فرهنگی و دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری گنبدکاووس به مناسبت ایام الله دهه فجر در سالن آموزشی دانشگاه پیام نور افتتاح شده و تا ۲۱ بهمن برای بازدید عموم دایر است.

**

یادمان شهدای فرهنگی و دانش‌آموز گنبدکاووس رونمایی شد

یادمان ۱۷ شهید فرهنگی و ۴۴ دانش‌آموز شهید گنبدکاووس یکشنبه شب با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افتتاح شد.

سردار معرفی فرمانده سپاه نینوا در این مراسم گفت: در طول این‌ سال‌ها تمامی اقوام و مذاهب همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بودند و با هوشمندی فتنه‌ها را خنثی کردند.

**

برگزاری مسابقات شنای بانوان در خانه ورزش گنبدکاووس و برگزاری مسابقه دوستانه بسکتبال بین تیم‌های بانوان گنبدکاووس و گلوگاه از جمله برنامه‌های ورزشی روز گذشته شرق استان گلستان به مناسبت دهه فجر بوده است.

**

برگزاری نشست با شورای دانشگاه و هیات رییسه دانشگاه گنبد و بازدید از این دانشگاه با حضور محمدتقی نظرپور معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برگزای نشست بانوان نخبه با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل بانوان از مهمترین برنامه ‌های پیش بینی شده برای روز دوشنبه در گنبدکاووس است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار