رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: این سازمان بالغ بر 9600 عضو دارد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از هیچ نامزد و لیستی حمایت نمی کند!

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ محمد ابراهیم پور، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: این سازمان بالغ بر 9600 عضو دارد.

وی افزود:تعرفه های نظام مهندسی ساختمان در سال فعلی کمتر از تعرفه وزارت راه و شهر سازی است.

ابراهیم پور عنوان کرد: یکی از برنامه های شاخص این سازمان فرهنگ سازی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با بیان این مطلب که یکی از معضلات کشور،  زیباسازی ساختمان ها و شهر هاست، گفت: در برخی از موارد قانون، مانع اجرای کار مفید ساختمان ها میشود.

وی افزود: در یک ساله گذشته به خصوص سه ماهه اخیر، پیگیری مقررات ملی و قوانین 22گانه مهندسی از مهمترین کارای این سازمان بوده است.

ابراهیم پور گفت: در بحث سیل اق قلا، بسیاری از مهندسان ساختمانی این سازمان داوطلبانه و خالصانه برای هم استانی های خود فعالیت کردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با بیان این مطلب عنوان کرد: بیش از یکهزار واحد مسکونی در سیل آق قلا دچار خسارت جدی شدند.

وی افزود : مهندسان استان در باب طراحی نقشه ساختمان های سیل زدگان چند تیپ نقشه طراحی کرده اند.

ابراهیم پور در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری گلستان24 در خصوص این موضوع که ایا این سازمان از نامزد یا لیست خاصی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت می کند یا خیر گفت: پیرو فرمایشات رهبر انقلاب حضور در انتخابات موجب رونق رقابت در این عرصه خواهد شد و قطعا همه مهندسان این سازمان در این انتخابات شرکت می کنند.

وی افزود: مهندسان این سازمان از باب شخصی میتوانند از نامزد انتخاباتی خود خارج از جایگاه حقوقی حمایت نمایند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان به دلیل جایگاه حقوقی خود نمیتواند از نامزد و لیست خاصی در انتخابات مجلس حمایت کند و تا کنون هم این اتفاق صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار