رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی از اصول اولیه برخورد با متهمان و مجرمان است و دادگستری و نیروی انتظامی به عنوان ناظر و مجری قانون باید بیش از دیگران در التزام به قانون پیشگام باشند و برخورد با مردم باید بر اساس رعایت حقوق شهروندی و آیین دادرسی انجام شود.

تعامل و همدلی قضایی و انتظامی در گلستان /  رعایت حقوق شهروندی اصل مهم در برخورد با مجرمان و متهمان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ رئیس کل دادگستری گلستان در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی و انتظامی استان گفت: تعامل دستگاه قضایی و انتظامی  استان را برای مجرمان خطرناک و کسانی که با اقدامات خود در صدد آسیب زدن به فرهنگ بومی منطقه هستند ناامن می کند .

هادی هاشمیان افزود: رعایت حقوق شهروندی از اصول اولیه برخورد با متهمان و مجرمان است و دادگستری و نیروی انتظامی به عنوان ناظر و مجری قانون باید بیش از دیگران در التزام به قانون پیشگام باشند و برخورد با مردم باید بر اساس رعایت حقوق شهروندی و آیین دادرسی انجام شود.

هاشمیان با اشاره به این که یکی از مطالبات امروز مردم استان، جلوگیری از فعالیت کسانی ست که با بهانه تورهای گردشگری فرهنگ بومی منطقه را تهدید و ولنگاری را ترویج می کنند افزود: فرهنگ بومی منطقه یکی از جاذبه های گردشگری استان است و نباید اجازه دهیم افراد با بهانه گردشگری این فرهنگ را مخدوش و به اقتصاد گردشگری ما به ویژه بومگردی ها آسیب بزنند .

سرهنگ دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در این نشست با قدردانی از تعامل دادگستری گلستان با نیروی انتظامی استان گفت: راهکارهای تسهیل ارائه خدمات به مردم و رفع موانع و مشکلات از اهداف برگزاری نشست تعامل قضایی و انتظامی در استان است.

سرهنگ دادگر افزود: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی برای تامین امنیت استان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار