حسینی ایزدی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان، با حضور در دفتر دکتر منتظری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گرگان و آق قلا دیدار و گفتگو کرد .

نشست صمیمی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان به همراه کادر  با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گرگان و آق قلا

به گزارش گلستان ۲۴؛ در این نشست حسینی ایزدی به معرفی شرح فعالیتها و ظرفیتهای موجود در انجمن اسلامی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اشاره نمود و دانش آموزان گزارش مختصری از روند اقدامات و فعالیتهای خود ارائه دادند و به بیان دغدغه‌ها، نظرات، مشکلات و موانع موجود در مدارس پرداختند .

دکتر منتظری افزود : تبریک میگم به دلیل حسن انتخاب در مسیر زندگی در دوره نوجوانی و جوانی در مسیری گام گذاشتید که نمود بخش تحول آینده ست، توجه به کاردوسازی در اتحادیه برای آینده ست و یکی از ماموریتهای مجلس یازدهم شکل گیری دولت انقلابی و جوان و کارآمد است، جوانهایی که بتوانند در مسئولیتهای مختلف نقش آفرینی کنند .

برای حل مسئله و دغدغه ای متولیان امر باید حضور داشته و پاسخگو باشند، این امر یکی از مصادیق مطالبه گری شما محسوب میشه، یکی از انتظاراتی که حضرت آقا از جوانان دارند مطالبه گری ست و برای رشد انجمن اسلامی باید مطالبه گر باشید .

وی افزود : اصلی وجود داره در تعلیم و تربیت، اصل کشش و کوشش که اگر در دستور کار هر سازمان آموزشی و پرورشی قرار بگیره موفق میشه .

شهید باهنر می فرماید : تعلیم و تربیت را از جایی آغاز کنید که متربی می پسندد، بجایی ختم کنید که مکتب می خواهد .

 در آخر لوح تبریک جناب آقای تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به ایشان   تقدیم گردید .

WhatsApp Image 2020-06-30 at 7.28.49 PM (1)

WhatsApp Image 2020-06-30 at 7.28.49 PM

WhatsApp Image 2020-06-30 at 7.28.50 PM

ارسال نظر

آخرین اخبار