وبلاگ "ریزه نیوز" نوشت:

با دستان بستته آمده بودند که یادمان دهند ، حتی می شود با دستان بسته هم وطن را نگه داشت و به جای زندگی شرم اور با ذلت ؛ با تمام آزادی وغرور سربلند زندگی کرد .

اینجا دست ها باز هستند

سلام خدا  بر این همه غیرت  ، سلام خدا بر این مردان خدایی که حاضر شدند زنده به گور شوند ، اما وطن ، عزت ، غرور و شرف ، ناموس و وطن را به صدامیان نفروشند .

به گزارش ریزه نیوز : همین که خبر به شهر رسید که یاران روح الله با دستان بسته به مهمانی می آیند ، دلها همه به لرزه افتادند و رگ غیرت ایرانی دوباره ورم کرد و برای قیام متحد شدند .

 متاسفانه  بازهم رسانه های رنگ رنگی بر طبل بی غیرتی و بی خبری کوبیدند تا نکند کسانی که هنوز در خواب بودند بیدار شوند و عاشورایی دیگر رقم بخورد  . رسانه هایی که تمام سطرهایشان عشق به رابطه با امریکا دارند  و تنها به یک نقطه سجده می کنند ، به غرب !

اما شهدا که با دستان بسته به شهر رسیدند ، بر خلاف همه ی تصور غربی پرستان ، اینجا دیگر کسی نبود تا بر کاروان شهادت سنگ بزند و چون کوفیان و شامیان به استقبال شهدای کربلای  بیایند ، اینجا  یرانی بود و ایرانی ، همه بودند ، خواهرانی  که یک دست زینبی شده بودند و مردانی که چون مختار قیام کرده بودند . نه اینجا محفلی برای وطن فروشان بی خدا نبود .

عده ای می گفتند با دستان بسته آمده اند که یادمان دهند با تمام سختی ها ، با دست و پای بسته بر دشمنان وطن گردن خم نکردیم و ایستاده جان دادیم ، اما شما چرا با دستان باز گردن خم کرده اید و شده اید نوکر صفت ، آمریکا و انگلیس !

اما نه شاید با دستان بسته آمده بودند...

با دستان بسته امده بودند که یاد آوری کنند برای فروش وطن با هر ناکس اجنبی دست حراج  به عزت و سربلندی میهن ندهیم .

با دستان بسته آمده بودند که یادمان دهند ، در اشراف گری ، مال اندوز ی ، قدرت طلبی  ، اختلاس ، دزدی و خیانت به بیت المال دستانمان را کوتاه کنیم و به جای بوسه ی بر پرچم ننگین اسرائیل ، آمریکا و انگلیس ، دست در دست هم دهیم و به خاطر تحریم ها خودمان را خوار و ذلیل نشان ندهیم .

با دستان بستته آمده بودند که یادمان دهند ، حتی می شود با دستان بسته هم وطن را نگه داشت و به جای زندگی شرم اور با ذلت  ؛  با تمام آزادی وغرور سربلند زندگی کرد .

آری دستانشان بسته بود ...

 

ارسال نظر

آخرین اخبار