تا حالا حتما خیلی اسم این فرد به گوشتون رسیده سید صادق شیرازی …مردی تفرقه انداز بین دو امت سنی و شیعه که توسط حوزه های لندن و آمریکا فارغ تحصیل شده! کسی که مدیریت چندین شبکه ماهواره ای رو داره، شبکه هایی که هدفی جز تخریب دین از روش افراط و تفرقه افکنی رو در استراتژی خودشون ندارند!

خوارج زمانتون رو بشناسید

به گزارش گلستان24،وب سایت «معبر سابری بی سنگر» نوشت:

تا حالا حتما خیلی اسم این فرد به گوشتون رسیده سید صادق شیرازی …مردی تفرقه انداز بین دو امت سنی و شیعه که توسط حوزه های لندن و آمریکا فارغ تحصیل شده! کسی که مدیریت چندین شبکه ماهواره ای رو داره، شبکه هایی که هدفی جز تخریب دین از روش افراط و تفرقه افکنی رو در استراتژی خودشون ندارند! مثال شبکه سلام ماهواره همان شبکه ی قدیمی که تحت حمایت این شخص بوده که با حرف های گستاخانه و نا بجایی دست به ترور شخصیت افراد انقلابی از جمله شهید مطهری زده و از هیچ توهینی کوتاهی نمیکنند!

مطمئنن  شاهد بودید طبق تبلیغات گسترده ایت الله سید صادق شیرازی در جذب جوانان ایرانی برای ترویج عقاید فاسد و افراط گرایانه خودش ،که این امر هم موجب شده افرادی فریب حرف های این شخص را خورده و پیرامون عقاید این شخص موضع گیری داشته باشند !و در مقابل نظام جمهوری اسلامی جبهه گیری سختی رو نشون بدن!

1416215921451

سید صادق شیرازی همان شخصیت نا اهل و حیله گیری هستش که در ارتباط تنگاتنگی که با سران غربی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران دارد از هیچ فرصتی برای تخریب و توهین به علمای تشیع و نیز رهبری ایران غافل نبوده و با هر ابزاری دست به این اعمال خفت بار زده است.!

خیلی از دوستان خواسته بودن  معبر راجب ایشون توضیحاتی رو بده که ما هم تا حد مجازش سعی کردیم توضیحاتی رو بدیم!البته هدف های ایشون برای همه اشکار هستش

 تا جاییکه مقام معظم رهبری خطاب به این شخص اینطور میفرمایند:

آن تشیعی که بخواهد از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمیخورد…

ارسال نظر

آخرین اخبار