وبلاگ "منتظران بهشتی" نوشت:

ما نمی گوییم که شما از این شبکه های مجازی استفاده نکنید، ولی هرچیزی حدی دارد همه چیز به وقتش و در حدمعمولش خوبه، نه بیش ازحد، که دیگر در این صورت عواقب دیگری در پیش دارد.

دور دور مجازی درشبکه های اجتماعی

امروزه هرجا سر می چرخانیم کسانی را می بینیم که ایستاده، نشسته، درحال رانندگی ،پیاده روی تبلت بدست گوشی بدست هی کلیک میکنه گویاشبکه های مجازی نون آب انان شده است وهیچ عاملی نمی تواند انان را ازاین دور دور مجازی بیرون کند، گله ما از میانسالان و پا به سن گذشته هاست چرا که بجای بنشیند وماجوانان را راهنمایی کنندخودشان شده اندیکی ازهمراهان پروپاقرص شبکه های مجازی واقعا این ضرب المثلکه دودازکنده بلند می شود را الکی نگفتند.

دور دور مجازی درشبکه های اجتماعی

همین عامل باعث شده است که برمبنای آمار تولیدشده الکسا، چنین قضاوت کنیم که در وایبر ایران اول، درتلگرام پس ازامریکا مقام دوم ،از طرفی در واتس‌اپ جالب اینجاست که نامی از ایران نیست،همچنین 55 درصد مردان و 54 درصد زنان اذعان کرده اند که بیشترین وقت خود در مقایسه با سایر فعالیتهای روزمره سایبری را به استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی اختصاص می دهند و دانشجویان با فراوانی 41 درصد بیشترین میزاناستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی را به خود اختصاص داده و در رده بعد کارمندان با فراوانی 32 درصد قرار دارند.

ما نمی گویم که شما از این شبکه های مجازی استفاده نکنید ولی هرچیزی حدی دارد همه چیز به وقتشودرحدمعمولش خوبه نه بیش ازحد،که دیگردراین صورت عواقب دیگری درپیش دارد.

فراگیریی اینترنت و فن آوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی  موجب ظهور فضای مجازی در کنار جهان واقعیشده،که این امر معادلات و الگوهای ارتباطات سنتی،تولید،انتقال و مصرف اطلاعات را بر هم زده و موجب تغییر در آن شده است .

شبکه های اجتماعی مجازی امروزه نقش بسیار مهمی در خلق این فضای مجازی دارند، اعتیادبه استفاده از شبکه‌های مجازی شباهتی هم از حیث محتوا با سایر موارد اعتیاد‌آور دارد، برای مثال فردی که در طول ساعاتشبانه روز به طور مداوم از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند از بسیاری فعالیت‌های زندگی روزمره چون کار،مطالعه، خواب و... باز می‌مانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار