سخنان اخیر مقام معظم رهبری(مدظله) چند روزی است که تبدیل به یک بمب خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است تا جایی که کمپین ما هم نخواهیم گذاشت در این فضا راه اندازی شده است.

رهبرم تنهایت نخواهیم گذاشت

وبلاگ در انتظار ظهور مطلبی را تحت عنوان رهبرم تنهایت نخواهم گذاشت را منتشر کرده که در ادامه این مطلب زیبا را با هم می خوانیم:

(ما اجازه نخواهیم داد)

من نمیدانم جریان از چه قرار است اصلأ اهل سیاست نیستم اما همین را میدانم آمریکا و دیگر هم پیمانانش برای کشورم خواب هایی دیده اند. اما تا زمانی که ما سربازان ولایت هستیم وپشت رهبرمان ایستادیم نخواهیم گذاشت هیچ کشوری به ما ستم کند و زیر بار چنین ذلتی نخواهیم رفت.نخواهیم گذاشت از منافع و سرمایه های ملی کشورمان سؤاستفاده کنند. من که درجریان دقیق این سیاست ها نبودم اما از همان اول مشخص بود دسیسه ای در کار است و آمریکا دلش به حال ما نسوخته بود. این مذاکرات هسته ای و توافق نامه ها ولغو تحریم ها همه بهانه بود برای نفوذ در منافع کشورمان. هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیرد و آمریکا برای ما دایه ی بهتر از مادر نیست. حرف من خطاب به همه ی مردم کشورم : هوشیار باشید این عدم بصیرت باعث میشود ناخواسته در دام دشمن گرفتار شوید. مگر آن موقع ها که دشمن حمله کرد وجنگ شد مردم فرمان امام را اطاعت نکردند. آری آن موقع ها مردم رفتند و در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند و امام را تنها نگذاشتند جان ومال و زندگی و پست ومقام و زن وفرزند و پدر و مادر را رها کردند تا به ندای هل من ناصرینصرنی زمان لبیک گویند یار امام بودند ۸سال جنگ ،مقاومت. وایستادگی چه ها که نکشیدند چه خون ها که ریخته نشد چه جان ها که فدانشد درست است که ما ذره ای از زحمات و ایثار آنها را نمیتوانیم جبران کنیم. اما به هر حال ما از نسل همان مردان بی ادعا هستیم تاجایی که بتوانیم در مقابل دشمن مقاومت خواهیم کرد و پشت ولایت فقیه را خالی نخواهیم کرد و تا جایی که بتوانیم به کمک رهبرمان می شتابیم و جا پای پدرانمان می گذاریم و تا جایی که بتوانیم ایستادگی خواهیم کرد و نقشه ی شوم و پلید آمریکاو هم پیمانانش را خنثی خواهیم کرد به آنها نشان خواهیم داد که ما به آنها اجازه ی دخالت در امور کشورمان نخواهیم داد. مثل اینکه خون همان مردان بی ادعا در رگ های ما جاری است آنها که رفتند اما ما راه پدرانمان را ادامه خواهیم داد و همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود و هرگز پشت رهبرمان را خالی نخواهیم کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار