دولت مردان همیشه اعلام میکنند که با این توافق سایه جنگ را از سر مردم بر داشتیم اتفاقا با این توافق سایه جنگ را بر سر مردم سنگین تر کرده اید و بهانه لازم و کافی را برای حمله به ایران به غربیها داده اید.

برجام، فرجامش جنگ است

وبلاگ "سیاست ایرانی" نوشت:

درحالی که چند ماهی از پایان مذاکرات ایران و طرف های غربی می گذرد اما هم چنان این برنامه جامع اقدام مشترک در کنگره آمریکا و مجلس شورای اسلامی ایران تایید نشده است.

در ایران که سعی بر این است که بر برجام نگاهی ملی شود و از نگاه حزبی به برجام دوری شود.

اما در آمریکا موضوع چیز دیگری است و صهیونیست ها با لابی های قدرتمند خود در تلاش اند که تصویب برجام را با شکست مواجه کنند.

برجام،برنامه ای است که کاملا بر ضرر ایران است در این برنامه جامع اقدام مشترک در واقع آمریکا چیزقابل توجهی از دست نمی دهد.

اما ایران تکنولوژی خود و پیشرفت علمی خود را معامله کرده است و از دست داده است که برای اینها نمی توان قیمتی مشخص کرد.

اما چیزی که خیلی قابل توجه است این است که از برجام بوی جنگ بلند شده است.

به طوری که آمریکا از چند جهت و از چند بهانه که به بوسیله برجام بدست آورده است می تواند به ایران حمله کند:

1-قویترین حدس این است که آمریکا مدعی شود که ایران به مفاد برجام عمل نکرده و به سوی ساخت بمب هسته ای حرکت میکند.

و قطنامه ای ضد ایران در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب میرساند و اعضای آنرا راضی به حمله به ایران میکند.

2-اسراییل و عربستان سعودی به بهانه مخالفت با برجام وارد جنگ با ایران میشوند و آمریکا نیز به بهانه حمایت از متحدان خود وارد میدان جنگ میشود که در این صورت نقض برجام نیز نکرده است.

این دو قویترین حدسیات در مورد بهانه گیری آمریکا برای جنگ با ایران است.

اما یک موضوع نگران کننده دیگر نیز وجود دارد و آن این است به امنیت اطلاعات در آژانس اعتمادی نیست .

میتوان گفت که اجازه بازرسی دادن به ماموران آزانس که توان دسترسی به مراکز نظامی را نیز دارند خیانت به ملت است.چون کشورهای غربی مخصوصا آمریکا از این اطلاعات می توانند برای اهداف نظامی استفاده کنند.

دولت مردان همیشه اعلام میکنند که با این توافق سایه جنگ را از سر مردم بر داشتیم اتفاقا با این توافق سایه جنگ را بر سر مردم سنگین تر کرده اید و بهانه لازم و کافی را برای حمله به ایران به غربیها داده اید.

 

تاریخ نشان داده است که اروپایی ها مخصوصا آمریکا به هیچ عنوان خیرخواه ملت ایران نیستند چه الان و چه در حکومت های دست نشانده خودشان

ارسال نظر

آخرین اخبار