حجت الاسلام علی رضایی، در پاسخ به سوال گلستان24؛

مردم انصارالله هم مانند بسیجیان ایران هستند. آن ها مانند ایران، مقاومت را سر لوحه کار خودشان قرار دادند.ن ایران هستند

جوانان انصارالله یمن، همانند مردان بسیجی ایران هستند

حجت الاسلام علی رضایی ایویمی، مدیر تعیلم و تربیت سپاه شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، حمله عربستان به یمن را یک عمل غیر عاقلانه توصیف می کند و می گوید: این حرکت بچگانه و غیر دیپلماتیک ، از روی تکبر اتفاق افتاده است. حتی خود حکام آل سعود هم پی به اشتباه بزرگ خود برده اند اما  حاضر به پذیرش آن نیستند. این موضوع باعث اختلافات داخلی در بین سران این کشور شده است.

 

وی معتقد است عربستان از احتمال قیام شیعیان یمن و جنبش انصارالله احساس خطر کرد و آنقدر ثروت و قدرت داشت که بتواند با یک جنگ استراتژیک، به راحتی یمن را نابود کند. اما ترس از انصارالله یمن باعث شد که وی دست به این اقدام ناعاقلانه بزند و این چنین در دام بیفتد.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان این که مردم انصارالله هم مانند بسیجیان ایران هستند ، می گوید: آن ها مانند ایران، مقاومت را سر لوحه کار خودشان قرار دادند. شعار آن ها هم همانند ایران، ایستادگی در مقابل ظلم است. حضور انصار الله یمن، باعث بلند شدن نام ایران در جهان می شود. آل سعود نیز گمان می کرد با جنگ با یمن می تواند با ایران به عنوان بزرگترین مدافع یمن، وارد جنگ شود. اما این اتفاق نیافتاد.

 

علی رضایی ال سعود

 وی با تاکید بر این که لازم است تمام شیعیان جهان، حتی مردم شیعه عربستان، مقابل این حکومت های ظالم و صهیونیستی بایستند، ادامه می دهد: اجتماعات مردمی در اعتراض به این حرکات وحشیانه، هشداری به سازمان ملل خواهد بود که مردم جهان بیدارند و این تجاوز را محکوم می کنند. همچنین باعث بیداری مردم مسلمان جهان می شود و مسلمانان شیعه و سنی با یکدیگر متحد می شوند. این اجتماعات روحیه مردم یمن را تقویت کرده و باعث اعلام همدردی همه مردم جهان با آن ها است.

 

مدیر تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کردکوی، در آخر می گوید: ما همه منتظریم که مقام معظم رهبری لب تر کنند تا در مقابل ظالمین جهان با اقتدار بایستیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار