وبلاگ چــشــمــه نوشت:

آشوب و ناآرامی های منطقه خاورمیانه محصول خونخواری و شرارت غرب و شرق است

غرب و شرق بازیگردان اصلی کشتار و نقض حقوق بشر در جهان هستند

چرخ روزگاربرای مستقلین،محرومین و حقانیت خواهان دنیا از ریل خارج و در سراشیبی کشتار،ویرانی،تجاوز و نسل کشی بی رحمانه قرار گرفته در واقع هرگاه اختلافات جزئی در این کشورها رخ میدهد قدرت های غاصب با سرعت عجولانه و قدرت ویرانگرآن را به بحران پیچیده تبدیل و شعله های آتش نفاق را بارور کرده تا دامنۀ استعماری و بازار تولید و اشتغال جنگی خود گرم نمایند.

اقدامات خصمانه و ضد انسانی کشورهای غربی با بازیگری عوامل داخلی وابسته در این کشورها ورق می خورد که حاصلش قتل عام فجیع انسانهای بی دفاع و نابینا شدن کودکان معصوم در بیابانهای گرم و سوزان و غرق شدن بچه های مظلوم در دریاهاست که ملت های عراق،سوریه،یمن،فلسطین،لیبی،لبنان و افغانستان در آن گرفتارشده اند.

آشوب و ناآرامی های منطقه خاورمیانه محصول خونخواری و شرارت غرب و شرق است که با نقض آشکار حقوق بین المللی و نادیده گرفتن قوانین مصوب خودشان در شورای امنیت سازمان ملل می باشد که هیچگاه علیه خود و همپیمانانشان به اجرا در نیامد.

در واقع هرگاه کشوری بی اذن قدرت های شرور در تفکر آبادانی واستقلال باشد مورد غضب قدرت طلبان و در شرایط آشوب و تجزیه قرار می گیرد.به نظر می رسد با توجه به این همه ویرانی ،آوارگی و قتل عام مردم بی گناه و ادامه روزافزون این همه جنایت ها دیگر به وجود نهادهای حقوق بشری بین المللی که سکوت پیشه کرده و به تماشاچی تبدیل شده نیازی نیست بلکه وجودشان بر درد و رنج ملتهای آسیب دیده می افزاید.

سرگردانی و مرگ زنان و کودکان سرگردان در کوه،بیابان ودریاها غمی جانکاه و دردی کشنده است که اعصاب و روان انسانهای حق طلب را جریحه دار نموده این شرمساری و ننگ در تاریخ بشریت برای کشورهایبه ظاهر مدافع حقوق بشرثبت میشود.

ارسال نظر

آخرین اخبار