سردار پاسدار جواد عظیمی فر:

تا زمانیکه ولایت فقیه بالای سر ماست و تا زمانیکه خون امثال شهید حاجی حتم لو جاریست به امید پروردگار خواب آمریکا هرگز محقق نخواهد شد.

خواب آمریکا هرگز محقق نمی شود.

سردار پاسدار جواد عظیمی رئیس انسداد مرز و امنیت پایدار مرزهای کشور در مراسم گرامیداشت و یادبود مدافع حرم شهید احسان حاجی حتملو در گرگان بیان داشت: تا زمانیکه ولایت فقیه بالای سر ماست و تا زمانیکه خون امثال شهید حاجی حتم لو  جاریست به امید پروردگار خواب آمریکا هرگز محقق نخواهد شد.

به گزارش گلستان 24 ، عظیمی در ابتدای مراسم گفت:  بنده در سال 81 زمانی که فرمانده گروه مهندسی 45 جوادالائمه (ع) بودم سید احسان حاجی حتم لو را جذب کردم و او را فردی شجاع و متدین دیدم .
وی گفت: به نمایندگی از سرلشگر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از مردم مردم خوب و ولایتمدار گلستان تقدیر و تشکر می کنم.
 
عظیمی فر که در مورد بحث امنیت پایدار در جمهوری اسلامی بعد از دفاع مقدس سخن میگفت بیان داشت:بعد از جنگ آمریکائی ها اتفاقاتی مهمی را در منطقه خاورمیانه دوباره خلق کردند.در جنگ افغانستان و تصرف آن، در دو جنگ نابرابر مقابل عراق و تصرف آن،بحث حضور بلامنازع آمریکائی ها در خلیج فارس و بحث ظهور جریان تکفیری،سلفی و اشاعه فرهنگ منفور وهابیت در کلیت خاورمیانه از مهمترین مقوله هایی بود که آمریکائی ها دنبال می کردند که نتوانستند موفق بشوند.
وی تصریح کرد:بعد از ناکامی آمریکائی ها جریانی مانند القاعده که دست پرورده آمریکا بود بوجود امد ولی القاعده هم نتوانست خواست آنها را محقق کند. به دنبال این اتفاقت بحث بهار اسلامی یا بقول خودشان بهار عربی در لیبی،تونس و مصر که رهبرانشان سرسپرده آمریکا بودند اتفاق افتاد.بعد از آنکه بحث ظهور داعش در عراق بوسیله آمریکا، القاعده مهره سوخته آمریکا شد و رهبر ان تحت تعقیب قرار گرفت.
گرگان مراسم
رئیس انسداد مرز و امنیت پایدار مرزهای کشور بیان داشت:بعد از اینکه امریکائی ها دیدن نمی توانند از طریق القاعده نتیجه بگیرند دوباره پدیده شوم تکفیری،سلفی  و وهابی را در کشورهای عربی مخصوصا کشورهایی که به بلاد شیهی نزدیک تر هستندرونق داد و قصدش از این کار این بود که میخواست دین پیامبر مهربانی وو رحمت را خدشه دار ند که الحمدالله نتوانست و نخواهد توانست.
عظیمی ر ادامه داد:با توجه به بحث جنگ 33 روزه لبنان و جنگ22 روزه فلسطن اشغالی در نوار غزه بازهم آمریکائی ها از این اتفاقات قاع نشدند.
این مقام نظامی:همزمان با بحث سوریه و عراق مرزهای شمال غرب و جنوب شرق و غرب کشور مورد حجوم گروهک های دشمن مانند انصارالله، فرقان، جندالله(جندالشیطان)،پ ک ک و پژاک قرار می گرفت و این در حالی بود که در کشور ما حدود1700کیلومتر خلع مرزی داشتیم و در این مناطق برجک دیده بانی،پاسگاه و  نداشت و نیروی نظامی و انتظامی وجود نداشت.ولی از سال88 بنا به فرموده مولی و فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری و مصوبه شورای عالی امنیت ملی نیروی زمینی سپاه عهده دار امنیت مرز کشور شد.
وی اظهار نمود:فرزندان شما در گروه45مهندسی جوادالائمه(ع) در آذربایجان غربی،کردستان،کرمانشاه و سیستان و بلوچستان با رشادت های خود دینی را ادا کردند که در کشور بی نظیر میباشد و بخاطر همین وضعیت مطلوب مرزهای کشور باعث بوجود آمدن داعش در عراق و جنوب سوریه شد.زیرا فلش حرکت داعش به سمت میهن اسلامی ماست.
جواد عظیمی
وی بیان داشت:آمریکائی ها وقتی وارد سوریه شدند و وقتی تا نزدیکی مرزهای ما پیش آمد تصور میکرد خیلی راحت سوریه را اشغال کنند و از طریق مرز آن به کشور ما نزدیک شود ولی رشادت امثال شهیدحاجی حتم لو باعث شد در همانجا متوقف  شود.
این یک مفهومی دارد و مفهوم ان این است که سوریه خط مقدم شیعه بعد از لبنان هست و همین باعث حضور مستشاران نظامی ما بعنوان مدافعان حرم در سوریه شد.
وی در مورد وضعیت اقتصادی کشور بیان داشت: با توجه به فشار اقتصادی بالا در کشور دولتمردان باید اقدامات خوبی را انجام دهند.
عظیمی فر همچنین در مورد مذاکرات هسته ای با آمریکا بیان داشت: دولتمردان ما در حدود دوسال گذشته آمریکا در مذاکرات هسته ای بی صداقتی امریکا را به صورت ملموس دیدند.
وی در پیان بیان داشت: تا زمانیکه ولایت فقیه بالای سر ماست و تا زمانیکه خون امثال شهید حاجی حتم لو  جاریست به امید پروردگار خواب آمریکا هرگز محقق نخواهد شد.
شهیدحاجی حتم لو

ارسال نظر

آخرین اخبار