وبگاه ریزه نیوز :

عده ای این روزها با داستان سرایی ها در حال این هستند تا تمام آرمان های انقلابی را که به پایش خون ها ریخته شده اند و زندگی ها قربانی گشته اند را کمرنگ کنند و غافل از این هستند که ما همان فرزندان شهدا و وارثان جنگیم !

تا ابد مرگ بر آمریکا

به گزارش گلستان24، در این روزگار که چرک نویسی شده است تمام فعالیت خاندان های بزرگ این مملکت و داستان های سراسر دروغ و هذیان گویی هایشان همه دم از ارتباط با غرب وحشی است  و عده ای تمام خیال بافی هایشان ، صرف شام با کد خدایان شده است و از یاد برده اند که کدخدای بی معرفت بارها و بارها لقمه های مردمان این مملکت را زهر آلود کرده اند و جالب انجاست که ما هم  بی تفاوت سکوت کرده ایم و شده ایم ، تماشاگرهای عروسک گردان هایی که در تمام این سی سال ، نبوده اند و انگاه که از راه رسیده اند، به نام میهن ، به کام دشمن قدم بر داشته اند .

طرح مرگ بر آمریکا

عده ای این روزها دنبال پاک کردن شعار مرگ بر شیطان بزرگ هستند و تمام تلاش را بر رابطه ی با شیطان گرفته اند و اعوذ بالله من الشیطان رجیمرا پاک کرده اند و سجده به درگاه شیطانی می کنند که جزء ضرر و زیان هیچ منفعتی برای هیچ انسان آزاده ای ندارد و تمام مهربانی اش به خاک و خون کشیدن کودکانی است که تمام گناهشان مظلومیت است .

اما در تمام این دنیای پر هیاهو ما هم دست به قلم می شوم و کمپینی راه می اندازیم که چرا مرگ بر آمریکا ؟

سئوالی که پر واضح است و نیازی به توضیح نیست ، کافی است به عقب برگردی و تمام خیانت های این قوم بی صفت را به نظاره بنشینی و از کودتا گرفته تا حمایت از منافقین و ترورهای انسانیت در این مرزو بوم تا به خاک و خون کشیدن ملتی بی گناه ، با حمایت از صدام بی خدای آدمکش ، تا تحریم ها ، فتنه ها ، قتل ف غارت  و بازهم فتنه گری !

با تو نیستم رفیق ، خیالت راحت باشد ، شاید نوبت آن رسیده است تا یهویی عکسی برای ما همراه با کد خدای دروغین از کاخ سفید در شبکه ی مجازی منتشر کنی ، تو خیالت راحت رفیق خنده روی من !

طرح دست های خونی

ارسال نظر

آخرین اخبار