وبلاگ "دورهم" نوشت:

گاهی برایش توصیه های امام در خواب، مهم تر از وصیتنامه ی کتبی ایشان در واقعیت می شود! گاهی معترض می شود که چرا با "زنان زیبا و مناظر خوب" در خیابان برخورد ارشادی می شود⁉️

تکرار رفتارهای عجیب از "پدربزرگ باتجربه ی مصلحت اندیش"

پیری است و کهولت ...‼️ تکرار رفتارهای عجیب از "پدربزرگ باتجربه ی مصلحت اندیش" در این سن، بعید نیست. گاهی برایش توصیه های امام در خواب، مهم تر از وصیتنامه ی کتبی ایشان در واقعیت می شود. گاهی معترض می شود که چرا با "زنان زیبا و مناظر خوب" در خیابان برخورد ارشادی می شود⁉️ هر چه باشد این "مناظر زیبا" دستاورد شعارهای "آزادی" و "جامعه ی مدنی" وزیر ارشاد خودش بود❗️ اما برای ادای دین کمی دیر شده است. گاهی پیش از آنکه خودش را "علامه" بنامند، این لقب را به طلبه ای می چسباند که همگی از احوالاتش باخبریم…!

 یک بار در گوش پسر محکومش ورد می خواند تا شاید دیوار زندان شکافته شود و پسرش در پرتوهای یک در میان آفتاب، به سوی منزل به پرواز درآید…!

 هر از گاهی هم برای حل مشکلات کشور، تجربیات سالیان درازش را با مصلحت جمع می زند و برآیند آنها را در دولتهای نهم و دهم می بیند.❗️

 اگرچه رئیس دولت گذشته اشتباهات محیرالعقول فراوان داشته؛ اما این عمل جمع و تفریق پدربزرگ در این سالها آنقدر تکرار می شود که تقریبا دغدغه سیاسی را به انتقامهای شخصی بدل نموده است. تا جایی که تازه ترین تراوشاتش در هفته ی گذشته در خصوص دولت نهم و دهم، بدین شکل جاری گشت: 

http://2reham.com/post/417.html

ارسال نظر

آخرین اخبار