می گفتند “آرمان‌های ما به سانتریفیوژ‌ها مرتبط نیستند، بلکه به قلب و عزم ما مرتبط اند …!

آرمان های ما به خون شهداست !

ب گزارش گلستان 24 وبلاگ معبر سایبری بی سنگر نوشت:

بازی با کلمات شیوه ی خاص و نوین و شاید بروز ترین تاکتیک سیاست مدارای امروزه ی ما شده ! اغراق ،وعده ، شعار ،توهین ، و… همه و همه زیر مجموعه همون تاکتیک هایی هستند که امروزه توسط سیاست مداران کشور ما داره اعمال میشه !

سخنان آقای روحانی تو نخستین  کنفرانس اقتصادی تعجب و توجه خیلی از رسانه ها و مردم رو جلب کرد ،به قول کدخدا یطورایی یه مانور تهاجمی رو مقدمه چینی کرد شاید برای یک تهاجم دیگه که قراره روی جبهه مقاومت و پایداری صورت بگیره !

می گفتند “آرمان‌های ما به سانتریفیوژ‌ها مرتبط نیستند، بلکه به قلب و عزم ما مرتبط اند …!اگر ما شفافیتبیشتری نشان داده و بخشی از فعالیت غنی‌‌سازی خود را که به آن نیازی نداریم ‌متوقف کنیم، آیا این بدانمعناست که آرمان‌های خود را کنار گذاشته‌ایم؟.:”

 

آقای روحانی مفاهیم رو تقلیل ندهید! سانتریفیوژها آرمان مردم نیستند ، بلکه نتیجه آرمان خواهی مردم هستند!آرمان به سانتریفیوژها وصل نیست بلکه به خون هایی وصل است که برای چرخیدن این سانتریفیوژهاریخته شده است! این خون ها هم از همان قلب هایی که ازش دم میزنید پمپاژ شده است ..!

شما از ابتدای دولتتان هیچ طرح اجرایی در این زمینه نداشتید و کلا انگار عهد بسته اید که فقط متوقف سازی کنید ! یک روز غنی سازی 20 درصد رو و روز دیگر هم میگویید فعالیت هایی که به آن نیاز نداریم .کنجکاو شدم بدانم که واقعا طرف مقابل چه امتیازی به ما داده است که ما مدام در حال دادن امتیاز به آنهاهستیم ؟؟؟دانستن حق مردم است !

ارسال نظر

آخرین اخبار