دورهم” به نقل از وبلاگ”قدس“ نوشت:

اساسا از بدو انقلاب اسلامی و بعد از رخنه احکام اسلام ناب محمدی در قوانین نظام نونهال، طیف‌ها و تفکرات مخالف و متضاد اسلامی با استفاده از بستر آشوب گروهک‌های سیاسی و اقتضائات هر نظام نوپا اقدام به خودنمایی و به چالش کشیدن حکومت کردند.

فمینیسم، باتلاق صدر!

اساسا از بدو انقلاب اسلامی و بعد از رخنه احکام اسلام ناب محمدی در قوانین نظام نونهال، طیف‌ها و تفکرات مخالف و متضاد اسلامی با استفاده از بستر آشوب گروهک‌های سیاسی و اقتضائات هر نظام نوپا اقدام به خودنمایی و به چالش کشیدن حکومت کردند.

تفکراتی که گاه با قانون حجاب مخالف بودند و گاه قصاص و ولایت فقیه را دور از دموکراسی و ضد استبدادی می‌دانستند.

استکبار جهانی که دشمنی آن با جمهوری اسلامی روشن و آشکار بود، در کنار اقدامات خرابکارانه مختلف و چندوجهی علیه نظام، از تفکرات من باب میل خود نیز در راستای عقیدتی و باور محوری حمایت نمود.

بحث زن همچون اقشار مهمی از قیبل دانشجو، بازاری و کارگر از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و در تحقق خود انقلاب اسلامی بانوان نقش اساسی داشته‌اند، غرب نیز این مسئله را به خوبی دریافته بود که با ایجاد پاشنه آشیلی مانند قوانین حساسی در رابطه با زن و نقش آن در جامعه اسلامی، می‌تواند از آن علیه جمهوری اسلامی استفاده کند.

فعالیت‌های گروه‌های زن محوری ضد نظام در کشور با مطالبات مغلطه آمیزی همچون

 

آزادی حجاب
ضدیت با تفکیک جنسیتی مدارس
حمایت از تغییر جنسیت و هم‌جنسبازی
مخالفت و بزرگنمایی قصاص و علی الخصوص سنگسار

 

از جمله مواردی است که جریانات قلیلی در ضدیت با تفکرات اسلامی و با قالب فمینیستی فعالیت های ریز و درشتی داشته اند.

در طول تاریخ 37 ساله کشور، زنان مختلفی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و هنری در این باب سعی کردند که نظام اسلامی را به چالش بکشند، برخی از این افراد در همان سالهای اول حکومت به صورت علنی علیه قوانین اسلامی به پاخواستند و نحوات گوناگون به زباله دان تاریخ رهسپار شدند.

برخی نیز به مرور زمان، به بهانه های مختلف و شاید به تحریک و اثرگذاری برخی از جریانات پرده از تفکرات ضد اسلامی خود برداشتند و با اندکی مقاومت در معاندت با نظام یا محبوس شدند و یا فراری گشتند.

جمع قابل توجهی از اینگونه افراد به صورت حساب شده و بعضا بر اساس برخی از تفکرات التقاطی، از درون جریان اصلاح طلبی و بهائیت رفتار غیر قانونی و اسلامی خود را به منصه ظهور گذاشتند و در پایان خود را در اوین و یا وین یافتند.

تفکر فمینیستی علی رغم تدارکات و تلاش های فراوان عقیدتی، تبلیغاتی و مالی به علت بینش عمیق و اعتقادات محکم خیل عظیم زنان ایرانی با موانع بسیار بزرگ و صعب العبوری برخورد کرده است که این #تفکر را روز به روز به انحلال و انزوا کشانده است.

رفتارهای ضد اسلامی و خودنمایی‌های افرادی مانند:


شیرین عبادی
نوشین احمدی
زهرا اشراقی
فریبا داوودی مهاجر
الهه کولایی


بازیگر خود فروخته ای مانند گلشیفته فراهانی در طول چندین سال اخیر بیشتر از آنکه جذابیتی برای قشر و ایده خود داشته بیشتر مورد #انزجار و #تمسخر_مردم_ایران قرار گرفته است.

اقدامات شنیع و اهانت آمیز شادی صدر در نشستن روی مبل دوخته شده با علم های اباعبدالله الحسین و به دست گرفتن نوشیدنی الکلی تنها بخشی از رفتارهایی است که انتظار احترام به تفکر خود را داشته است

ولیکن خودشان به تعصبات و احساسات صدها میلیون بی احترامی می کنند؛ رفتارهایی که همجنس تفکراتی می باشد که بر این باورند، دین افیون ملت هاست

کابینه امام حسین هم باید استیضاح شود- حرکت تغییر و اصلاح دین در مجلس ششم و توهین های اکبر گنجی و سوروش در باب دین و توحید.

یقینا این رفتار وی آخرین توهین به مقدسات اسلامی نبوده، چرا که این جریانات و سایر تفکرات همسو با چنین حرکاتی انحطاط و زوال خود را نشان می دهند که کارشان به عقده گشایی و دلقک بازی کشیده است.

منبع: وبلاگی

ارسال نظر

آخرین اخبار