معبر سایبری فندرسک منتشر کرد:

آخه چرا پول های این مملکت رو می برین تو فلسطین خرج می کنین؟ مگه ما تو مملکت بیکاری و فقر و بدبختی نداریم که هی میرین به فلسطین کمک می کنین؟ مگه خون اونا رنگین تر از ماست؟

بجای کمک به فلسطین به ایران کمک کنیم

آخه چرا پول های این مملکت رو می برین تو فلسطین خرج می کنین؟ مگه ما تو مملکتبیکاری و فقر و بدبختی نداریم که هی میرین به فلسطین کمک می کنین؟ مگه خون اونا رنگین تر از ماست؟

حالا گیریم که ما بخاطر این از فلسطین حمایت می کنیم که جلوی حمله اسرائیل رو به ایران بگیریم، به ما چه؟ اصلاً بیان بزنن همه رو بکشن، مهم اینه که شما به مردم محروم ایران کمک کنید.

حالا درسته که بعضی از کشور ها مثل انگلیس برای تأمین منافع خودشون به کشورهایی که ازشون سود می برن کمک میکنن اما دلیل نمیشه که ما پولمون رو توی فلسطین هزینه کنیم.

عکس، تصویر بجای کمک به فلسطین به ایران کمک کنیم

با این که آمریکا از اونسر دنیا ناو های خودش رو میفرسته تو خلیج فارس و میگه ما از امنیت ملی آمریکا دفاع میکنیم اما دلیل نمی شه که ما به فلسطینی ها کمک کنیم برای امنیت ملی خودمون.

درسته که پولی که به فلسطین میدیمبودجه دفاعی کشور هست و ربطی به فقر و محرومیت ندارهو باید برای امنیت ملی خرج بشه اما بازم دلیل نمیشه که ما پولمون رو ببریم بدیم به فلسطینی ها.

قبول داریم که باید برای مردم فرانسه که مورد حملات تروریستی داعش قرار گرفتن شمع روشن کنیم و مراسم یادبود بگیریم اما دلیل نمیشه برای فلسطینی ها که نیم قرنه دارن کشته میشن روز قدس برپا کنیم.

گیر دادین که اسرائیل چندتا از نخبه های دانشمند هسته ای مارو ترور کرده و کشور رو از پیشرفت عقب انداخته، اینا دلیل نمیشه که ما به مردم فلسطین کمک کنیم.

اصلاً اسرائیلی ها بیان تو ایران همه رو بکشن و به ناموس ما تجاوز کنن و به ریش ما بخندن و خونه های مارو خراب کنن و جاش شهرک درست کنن برا خودشون، بازم دلیل نمیشه که به فلسطین کمک کنیم.

پ,ن: واقعاً شعور در گرانیست که به هر کس ندهند...

 

ارسال نظر

آخرین اخبار