مسابقه «خانواده باحال» خندوانه همچنان ادامه دارد و این بار تیم سوسن پرور و برزو ارجمند در مرحله دوم مسابقات به مصاف هم رفتند.

از رقص چاقو برزو ارجمند تا خاطرات جالب سوسن پرور + فیلم
به گزارش گلستان24، مسابقه «خانواده باحال» خندوانه همچنان ادامه دارد و این بار تیم سوسن پرور و برزو ارجمند در مرحله دوم مسابقات به مصاف هم رفتند.
 
در بخش اول خانواده ارجمند به روی صحنه آمدند و رامبد جوان به آنها گفت شما قرار است که به ماهیگیری بروید و باید وسایل مورد نیاز را که بر روی صفحه نمایش است، خریداری و پیدا کنید.
 
آنها در ابتدا بعد از خریداری تعدادی وسایل مشغول مرتب کردن و پیدا کردن وسایل مورد نیاز خود شدند که در همین زمان شاه حسینی قبض برق را برایشان آورد و برزو ارجمند درخواست کرد سمسار بیاید تا وسایلی را بفروشند و مقداری پول به دست بیاورند. اما از برزو خواستند که بیاید و لطیفه ای تعریف کند تا موجودی حساب خود را طبق رایی که مردم به آن می دهند، بالا ببرد.
 
ارجمند به جای لطیفه گفتن رو به حضار کرد و گفت من هردفعه که خواستم شما به من پول قرض بدهید و من هم قول می دهم رقص چاقو معروف خودم  را اجرا کنم.
 
در ادامه برای پرداخت بدهی از برزو ارجمند خواستند که یک پاراگراف از کتابی که همراه خود آورده است را بخواند تا شاید به او کمک کند. پس از آن از بهار ارجمند درباره آن قسمت خوانده شده سوالی پرسیده شد که با پاسخ درست او به موجودی آنها اضافه شد. بعد از آن همسایه وارد شد و به هم ریختن دوباره وسایل خانه پیش آمد.
 
در پایان این بخش برزو ارجمند از آمار تصادفات و رانندگی گفت و اینکه حواسمان به خودمان و رفتارمان باشد که بتوانیم در کنار هم یک ایران باحال داشته باشیم نه تنها یک خانواده با حال.
 
در ادامه پس از پخش تصاویر و نظرهای مردمی نوبت به گروه سوسن پرور رسید. آنها به روی صحنه آمدند و سوسن پرور گفت که به جای خواهر کوچکترش دختر دایی او به گروه اضافه شده است.
 
در ادامه رامبد جوان توضیح داد: خانواده باحال دچار یک سری بحرانها می شود که اینجا هست که باحال بودن معنی پیدا می کند و به علاوه اینکه باید به مدیریت مالی هم دقت داشته باشید. در طول مسیر باید با هرکسی که وارد منزل شما می شود، خوش اخلاق باشید و اعصابتان خرد نشود.
 
با شروع این بخش و برای آن‌ها نیز همین رویدادها و فراز و نشیب ها از قبیل همسایه‌، قبض آب و برق و به هم ریختن خانه در چند مرحله توسط شاه حسینی و موارد دیگر پیش آمد که این خانواده‌ هم با شیوه خودشان با آن‌ها برخورد کردند و همچنین در پایان فرصت خود سوسن پرور به جلوی صحنه آمد و با تعریف یک خاطره جالب از دوران دبیرستان خود توانست رای اکثریت حضار را به دست آورد و موجودی حساب گروه را بالا ببرد.
 
سپس در پایان این قسمت از برنامه رامبد جوان بیان کرد: ما از آنجایی که برنامه هایمان را ضبط می کنیم و آنها را با فاصله پخش می کنیم در نتیجه واکنشهایمان مناسب زمانیکه اتفاقی در جهان یا کشورمان افتاده نیست، این لحظه را داریم ضبط می کنیم که عرض ادب و ارادت کنیم نسبت به سربازهایی که جان خودشان را از دست دادند، از خدا آرامش می خواهم برای روحشان و صبر برای خانوادهایشان و همچنین عزیزانی ایرانی که در فرودگاه آتاترک از بین ما رفتند، هم برایشان از خدا طلب آرامش می کنیم . در این روزها هم افطاری ساده را فراموش نکنید.
 
شاد باشید.
 
 
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
 

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار