شاید تاحالا برای همتون حداقل یکبار اتفاق افتاده باشه که بحثی راجب این شعار های (مرگ بر آمریکا ،اسرائیل،انگلیس و… )کرده باشید !

چرا ژاپن مرگ بر آمریکا نمی گوید!

به گزارش گلستان 24 وبلاگ معبر سایبری بی سنگر نوشت:

شاید تاحالا برای همتون حداقل یکبار اتفاق افتاده باشه که بحثی راجب این شعار های (مرگ بر آمریکا ،اسرائیل،انگلیس و… )کرده باشید ! و حالا چه به نتیجه رسیده باشید یا نه ما امروز سعی داریم این موضوع رو برای دوستانی که اطلاعات ندارند کمی روشن تر کنیم !

به فرض مثال رایج ترین بحثی که تو این زمینه موجوده اینه که واقعا چرا ژاپن با اینکه دو بار کشور و مردمش تحت حمله ی اتمی از سوی آمریکا قرار گرفتند و هزاران نفر از مردمش از بین رفتند و هنوزم که هنوزه خیلی دیگه از مردمش دچار بیماری هایی هستند که از اون حادثه ریشه میگیره …! اما با این همه بدبختی هایی که از سوی آمریکا به اونها تحمیل شده ، اون ها مرگ بر آمریکا نمیگن ! ولی ایران ما برعکس اونها عمل میکنه …

بعضی دوستان میگفتن که یروزی از یه ژاپنی پرسیدن که چرا شما شعار مرگ بر آمریکا سر نمیدید و اون ژاپنی برگشته گفته شعار برای آنهایی است که هیچ غلطی نمیتوانند بکنند همینکه روی میز رئیس جمهور آمریکا تلفنپاناسونیک ما است یعنی ما پیروزیم …!

1422216275361

خب اینجا اول بریم یه جواب سفت و سخت به این دوستان مثلا روشنفکر بدیم که سعی کنند از این به بعد بیشتر راجب این موضوعات تامل کنند ! اول از همه بریم سراغ دلایل این موضوع که چرا ژاپن مرگ بر آمریکا نمی گوید ؟؟

1.ژاپــن حـق داشتن ارتــش مسـتـقـل را نـدارد…!

2.ژاپــن به تنهایی نمیـتواند رزمایـش نظامــی اجــرا کنـد!

3.ژاپـن رو مجبور کردن بعنوان بازنده ی جنگ جهانی الی الابد غرامت پرداخت کند و در عمل مستعمره آمریکا خواهد بود!

4.ژاپـن باید به صلاحدید آمریکا بخـشی از خاک خود را در اختیــار آنان قرار دهد تا آمریکا در آن پایگاه نظامیتاسیس کند!

5. اگر سرباز آمریکایی در خاک ژاپن به یک ژاپنی تجاوز یا تعدی کند محاکمه نخواهد شد.!(کاپیتولاسیون)

 

پ.ن خب اینم جواب این اقا و کسانی که این جمله رو طوطی وار پخش میکنند!! بدونند که تلفن رئیس جمهور آمریکا اصلا پاناسونیک نیست برند پاناسونیک فقط برای کشور های عربی وحوزه خلیج فارس معتبر شناخته شده و در اروپا و آمریکا جای چندان مهمی ندارد و همه ی اینها فقط شعار و انحرافات فکری هستش! که سعی در خدشه دار نشون دادن اقتدار ایران داره!

ارسال نظر

آخرین اخبار