سایت وبلاگی "حرف لر" نوشت:

آمریکا، فرعون زمانه است که خود را کدخدای دنیا می داند، با این حال امام (ره) آن ها را تحقیر کرد و شعار «مرگ بر آمریکا» سر داد و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آمریکا به دنبال تحول فکری در مردم ایران است

اگر امروز می بینیم که در گوشه و کنار کسانی در صدد برقراری رابطه  با آمریکا هستند و می خواهند روی گذشته خط قرمز بکشند و کم کم شعار «مرگ بر آمریکا» حذف بشود، بیانگر آن است که این افراد، اصلا با امام (ره) همفکر نیستند؛ بنابراین در حال حاضر سعی می کنند با نرم و به تدریج با آمریکا رابطه برقرار کنند.

 

عده ای سخنانی را که امام (ره) به صورت تند و علنی علیه آمریکا و ابرقدرت ها موضع گرفته بودند را با شوخی و تمسخر بیان می کردند، برخی از مسئولین چنین سخنانی را از امام (ره) را تندروی می دانستند.

 آمریکا فرعون زمانه است که خود را کدخدای دنیا می داندو امام (ره) آن ها را تحقیر کرد و شعار «مرگ بر آمریکا» سر داد و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

آمریکا به این نتیجه رسیده است که تنها راه مقابله با ایران، نفوذ فرهنگی و عوض کردن فکر مردم است و در این مسیر از اینترنت و فضای مجازی نیز بهره جستند تا جوانان را تحت تأثیر قرار دهند.متأسفانه روزانه شاهد ازهم پاشیده شدن خانواده ها، فسادهای خانوادگی، افزایش طلاق و نظیر آن هستیم، با این حال آمریکا به این امر قانع نیست و به دنبال زدن ریشه اصلی اسلامیت نظام، یعنی ولایت فقیه است.

 

 ولایت فقیه سبب قدرت مرکزی و انسجام مردم است،  دشمنان نظام، ولایت فقیه را نشانه گرفته اند و با دقت نقشه کاملی برای حذف ولایت فقیه دارند.باید به طور دائم جنایات آمریکا را مرور کنیم تا دشمن را جای دوست نگیریم،شواهدی وجود دارد که نشان می دهد آن ها در کشور نیز در حال تضعیف ولایت فقیه هستند و بودجه های مشکوکی نیز در این مسیر به افرادی تعلق گرفته و هزینه می شود.

 مسأله اصلی برای آمریکا تحول فکری برای مردم انقلابی و حزب اللهی ایران است و بهترین راهی که می تواند دشمنان را به هدف خود برساند، این است که الگویی را معرفی کنند تا به آن ها نشان دهند، می توان با آمریکا کنار آمد.

 

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

  • .
    0

    این تحول فکری باید مدتها قبل انجام میشد اگر اینطور میشد قطعا این فساد ها و... هم نبود

آخرین اخبار