با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان بیش از سایر گروه های اجتماعی در معرض آسیب و چالش های فضای مجازی قرار دارند، برنامه زنده پرسمان کودک و نوجوان در ادامه مباحث مرتبط با تبیین نقش رسانه در خانواده، به دغدغه های والدین درمورد استفاده فرزندان از اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلفن همراه پاسخ می دهد.

چالش های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان

به گزارش گلستان 24، با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان بیش از سایر گروه های اجتماعی در معرض آسیب و چالش های فضای مجازی قرار دارند، برنامه زنده پرسمان کودک و نوجوان در ادامه مباحث مرتبط با تبیین نقش رسانه در خانواده، به دغدغه های والدین درمورد استفاده فرزندان از اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلفن همراه پاسخ می دهد.

این برنامه که کاری از گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف است، با حضور حجت الاسلام سید علیرضا تراشیون کارشناس تعلیم و تربیت اسلامی هر هفته روزهای دوشنبه ساعت 18 به طور زنده پخش می شود و تکرار آن ساعت 10 صبح سه شنبه پخش خواهد شد.

* قناعت راز خوشبختی
در راستای ترویج سبک زندگی مومنانه با محوریت آیات و روایات، اهمیت صرفه جویی و قناعت در پیشبرد اهداف زندگی در برنامه «به رنگ خدا» با کارشناسی حجت الاسلام اصغر هادوی کاشانی بررسی و تبیین می شود.

همچنین در این برنامه حجج اسلام حرمت الله رضازاده، جهانتاب و علیرضا پویا به ارائه مباحثی درخصوص ثواب اعمال و عبادات، مشاوره خانواده و نیز موضوع آسیب های رسانه می پردازند.

برنامه به رنگ خدا کاری از گروه قرآن و اهل بیت (ع) است که هر هفته شنبه تا پنجشنبه از ساعت19 و 15 دقیقه به طور زنده پخش می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار