اگر عقل سالم یعنی اینکه بعد از یکسال و نیم امتیاز دادن و لبخند زدن ، کدخدایتان حتی حاضر نشود نماینده پیشنهادی شما را که حدود یکسال پشت درب ورود به کشورش نگه داشته بود بپذیرد و سرانجام او را دک کند و شما را مجبور به عقب نشینی نماید؛ این عقل ارزانی خودتان!

این عقلی که می گویید، ارزانی خودتان!
 
اگر عقل سالم یعنی اینکه مدام عصبانی شوید و جوش بیاورید و به جای اینکه با استدلال و منطق، با منتقدان روبرو شوید هر روز برچسب جدیدی نثارشان کنید؛ این عقل ارزانی خودتان!

اگر عقل سالم یعنی اینکه توافقنامه ای امضا کنید که هنوز یک ساعت از امضای آن نگذشته؛ دو طرف توافق، دو برداشت مختلف از آن داشته باشید تا جایی که معلوم نشود اساسا بر سر چه چیزی به توافق رسیده اید؛ این عقل ارزانی خودتان!
 تا آنجا که ما دیده و شنیده ایم تمام عقلا، توافقنامه امضا می کنند تا به یک برداشت مشترک برسند اما شما توافقنامه امضا کردید تا به دو برداشت متفاوت و متضاد برسید!

اگر عقل سالم یعنی اینکه تمام ذخایر اورانیوم بیست درصد را بر باد دهید و تحریم ها هنوز پا برجا باشد؛ این عقل ارزانی خودتان!

اگر عقل سالم یعنی اینکه در زمانه ای که همگان از بدعهدی روزگار سخن می گویند و ادعا می کنند که برادر هم نمی تواند کاملا به برادرش اعتماد کند، شما دربست به شیطان بزرگ اعتماد کرده اید و چشم به دستان دشمن دوخته اید؛ این عقل ارزانی خودتان!

اگر عقل سالم یعنی اینکه در اوج اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، سفر به پاریس و لبخند زدن با فابیوس و قدم زدن با جان کری ،برایتان مهم تر باشد ؛این عقل ارزانی خودتان!

ما این عقلی را که از نظر شما سالم است اما از نظر عقلای عالم وجود ( یعنی پیامبران و اولیای الهی) ،عقلی مریض است که بزرگی مصیبت اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت( صلی الله علیه و آله و سلم)  را نمی فهمد، هرگز نمی خواهیم.
 این عقلی که می گویید ارزانی خودتان!


بی ربط:

می گفت یه همکار دارم اسمش حسن است؛ اخلاقش طوریه که تا از او یه انتقاد می کنیم زود جوش میاره و از کوره در میره، همه تو اداره صداش می زنند حسن جوشی!

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    حسن عقل کل :)))))))))

آخرین اخبار