وبلاگ روزهای دلدادگی نوشت:

حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح فاز ۱۲ پارس جنوبی اظهار داشت: امروز یک روز به یادماندنی برای صنعت نفت کشور و استان بوشهر و همه ملت ایران است.

صبح بخیر آقای رییس جمهور

حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح فاز ۱۲ پارس جنوبی اظهار داشت: امروز یک روز به یادماندنی برای صنعت نفت کشور و استان بوشهر و همه ملت ایران است.
وی اضافه کرد: به مدد الهی و عنایت ولی عصر(عج) و توجهات ائمه اطهار(ع) و حمایت و همراهی مردم و توجه ویژه مقام معظم رهبری، همه وعده‌هایی را که به مردم دادیم توانستیم محقق کنیم و در پیشگاه مردم شرمنده نیستیم.

 

رییس جمهور حقوق دان

آقای رییس جمهور محترم من به نوبه خودم از تمام تلاش های صادقانه شما متشکر و ممنون هستم آقای رییس جمهور من بابت اینکه شما به همه ی وعده های خودتان عمل کردید و به پاسپورت ایرانی اعتبار بخشیدید متشکرم از اینکه چندین ماه برای نماینده کشورم در سازمان ملل ویزا صادر نشد از شما تشکر می کنم.

آقای رییس جمهور من از شما بابت اینکه صد روزه مشکلات کشور را حل کردید سپاسگذارم من از شما سپاگذارم که در طول یک سال چندین مرتبه قیمت نان و کرایه های حمل و نقل و قبوض دولتی افزایش یافته  

آقای رییس جمهور من از شما سپاسگذارم که امروز مردم کشورم مجبورند پرتقالی که باغدار آن را کیلویی 400 تومان فروخته را با تلاش های انبار داری دولت حداقل با قیمت 2900 تومان بخرند . من از شما متشکرم بابت مدیریت جهادی شما در زمینه توزیع و فروش مرغ.......... 

آقای رییس جمهور من از شما تشکر می کنم که از خون احمدی روشن و علی محمدی و شهریاری و رضایی ... جانانه دفاع کردید و درب انرژی هسته ای را گِل گرفتید.

آقای رییس جمهور من از شما سپاسگذارم که با تَرکی که به تحریم ها وارد کردید از تحریم های چند باره ایران علیه ایران اسلامی ما استقبال کردید.

آقای رییس جمهور من از شما متشکرم که نه تنها آبرو را به پاسپورت ایرانی برگردانید بلکه این آبرو را به عده ای  بی شناسنامه ، به جهنم حواله داده شده و ترسو  و تازه به دوران رسیده  وبزدل(به انضمام 45 جمله توهین آمیز دیگر) برگرداندید.

آقای رییس جمهور من از شما متشکرم که آنقدر با مردم صادقانه برخورد کردید که معجزه ها در کشور ساری و جاری شد. نمونه این معجزه را در  انتشار گزارش تفریغ بودجه کشور که به بررسی دخل و خرج کشور در سال ۹۲ می‎پردازد، مشخص شد. نه تنها خزانه خالی نبوده که میزان ۱۰۸ هزار میلیارد تومان نیز بیش از آنچه که در برنامه پیش بینی شده بوده در آمد کسب کرده است. آیا این غیر از معجزه چیز دیگری معنی دارد(خدایی نکرده شما که اهل دروغ نیستید؟)

آقای رییس جمهور من از شما متشکرم که ویرانه ی ایران را تحویل گرفتید و ظرف چندین ماه به قول خودتان یک روز به یادماندنی برای صنعت نفت کشور و استان بوشهر را با افتتاح فاز 12 پارس جنوبی رقم زدید.

آقای رییس جمهور از این ویرانه که تحویل گرفتید حرف ها گفتنی زیاد است اما به هر حال من از آبادانی ای که با افتتاح  7000پروژه(آیا می شود؟) در دهه فجردر کمتر از دو سال ایجاد کردید متشکرم.

آقای رییس جمهور من از شما تشکر می کنم که در کنار از کار انداختن چرخ های هسته ای چرخ زندگی مردم را نیز تا جایی که امکان داشت از کار انداختید.

آقای رییس جمهور من از شما بابت آنکه یک حقوق دان راستگو و پر تلاش و دلسوز مردم هستید و حتی در ایم تعطیل هم به جای سفر به شما و کیش به فکر مشکلات مردم هستید متشکرم.

آقای رییس جمهور ما هنوز هم می گوییم روحانی مچکریم اما لطفا شما هم خدا را در نظر بگیرید و از این همه دروغ و تزویر و ریا دست بردارید.

آقی رییس جمهور بر خلاف تصور شما و همکارانتان کردم این سرزمین نه نفهمند و نه بی سواد بلکه همه چیز را به خوبی می فهمند پس لطفا به رفتارتان نیز همانند ادبیاتتان به مردم توهین نکنید.

آقای رییس جمهور در این کشور سال هاست که صبح امید دمیدن گرفته لطفا از خواب بیدار شوید.

ارسال نظر

آخرین اخبار